29 Aralık 2014 Pazartesi

Yengemin Harika Götünü Siktim

Ben gaziantepte oturan annemle tek oturan biriyiz başka kimsemiz yok ha bu arada ben 22 yaşında olan karızmatik biriyim günlerden birgün yengem annem hasta diye onu görmeye gelecekti annemde tesadüfkü ogun dikiş kursuna gitmişti bende evde tak başıma oturyor televizyon seyderediyordum birden kapı çaldı baktım yengem tabiri caizse yengem biraz kaşar oldugunu biliyordum ondan konuşmalarımı ona göre yaptım az bişey oynaklık vardı yani annen yokmu dedi birazdan gelir yenge dikiş kursuna gitti dedim.

O arada tuvaleti gelmiş sıkışmış tabbi girsem bişey olurmu dedi yok teyze ben aha içerdeyim dedim sen gir rahatına bak yabancıymıyız sanki der demez içeri girdi ha bu arada ayak fetişistiyimdir yengemin ayaklarıda çok bakımlıydı ayaklarını görürü görmez zaten benim 20 lik ayka dikildi neyse tuvalete girdi ondan sonra çıktı bir az biraz oturum dedi işte yengemle ben içerde yanlızız olur olma zinsanın aklına sex geliyor yani şimdi şu yengemi götten sikim ayaklarını yalaya yalaya siksem ne hozeul olur diye aklımdan geçiriyor um neyse yengem sen ne yapıyorsun işte felan derken benım aklıma şu cevap gelid ne yapım yenege kız yok hayat kimse ize bakmıyorderken niye canımmı ne olmuş sana ben olsam senın gibi bir erkekelen çıkarım demz mı banaya benı begenıyormusun yenge deidm tabbi canım senle olmak isterdim yani ama ne yazıkki evliyim işte benım yaşlarda olsaydın gelip istseydin.

Beni ozaman kabul ederdim yani yenge sana birşey diyecegim dedim ayakların çok güzel nasıl bakıyorsun bu ayaklarına derken manıkür pedikür işte ne olacak bakmaka lazım ama yenge ben ayak fetişstiyim dedim birkere ayaklar parmaklarını öpebialirmiyim dedim ondan sonra ayakarına atladım kadına neolduysa tahrikmi oldu yapmaa hüseyin dedi ben dayanayrum yenge dedim ondan onra yarağımı çıkardım ne olursa olsun agızna al dedim zaten ondan sonra oda anlamışta kafaya koymuş benı der gibi ondan sonra amına götünü ayak parmaklarını yalamadık yerini bırakmadım götten sikerkende hemde ayak parmaklarını yalıyorudm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder