26 Aralık 2014 Cuma

Hemşire Nuray ile Olan Seks Hikayem

Hemşire Nuray ile Olan Seks Hikayem
Hemşire Nuray ile olan seks hikayemi sizler ile paylaşmak istedim. Ailemin baskısı ile hastahaneye check up yaptırmak için gitmiştim. Göz, kulak, röntgenler derken işlemlerin uzun süreceklerini söylediler sonuçlar sıralar derken hastahanede 2 gün gibi bir süre kalmam gerektiği söylendi.

Bir oda ayarlandı bana ve orada kalmaya başladım göreviler bana size Nuray hemşire refakat edecek dediler hay hay diyip kabul ettim. Nuray hanım koridorun öteki ucundan doğru bize kıvırta kıvırta geliyordu 25 30 yaşları arasında sarışın dap dar giyinmiş çok seksi bir bayandı. Doktor Hamdi bey beni uyardı Nuray biraz fırıldaktır siz ona aldırmayın bütün hastaları baştan çıkartmaya çalışır dedi.

Ben de tamam dedim problem olmaz dedim ama bir yandan da 1 haftadır sikiş yapmamıştım bu durum çok hoşuma gitmişti. İçimden sürekli şu ahmak doktor gitsede şu hemşireyi bir güzel siksem diyordum. Doktor bizi bıraktı ve hemşire ile odaya geçtik üzerimde hastane elbisesi vardı ince içimde çamaşırlarım yoktu. Hemşireyle tanıştıkdan ve kaynaştıktan sonra hemşire bana el muayanesi yapmaya başladı o beni elledikçe benim sikim dik oldu oda hafifçe baktı ve güldü bende güldüm. Kusura bakmayın bir anda oldu size karşı bir şey değildi dedim oda neden bişey olmasın hoş birisi değilmiyim yoksa dedi ve sikimi avuçladı.

Avuçladığı için kıpkırmızı olan sikim Nuray hemşirenin ellerinde ileri geri kaymaya başladı. Sıvazlıyordu ucundan öpüyordu tükürüklüyordu çok güzeldi ağzına boşalacakken ağzından çıkardı. Artık onu sikmek istiyordu beni hasta yatağına yatırdı külodunu çıkartmadan yarım saat boyunca üzerimde git gel yaptı sikimi göt deliğinin oraya amının ağız tarafına sürtüyordu sürekli resmen çin işkencesi yapıyordu içinde değildim bir türlü kırmızı külodunu çıkartmıyordu çıldırmıştım yeter artık aç diye bağırınca herşey benim istediğim gibi oluur dedi ve ellerimi yatağa bağladı dim dik yarrağımın üstüne külodunu az bişey kenara çekip amının dudağını yerleştirdi tam kendimi yukarı atacakken okendi köküne kadar oturdu oturup kalkıyordu oda inliyor bende zaten içine ufak ufak boşalıyordum o devam ediyordu içinden çıkartmadan 1 saat üstümde zıpladı sonunda kaçıncı posta bilmiyorum sanırım 4 cü postada üstümden kalktı doğum kontrol hapıyla geziyormuş içinde döllerim varken onu içti ve sikimdeki dölleri yalayıp yuttu çok zevk aldığını söyledi.

Gidene kadar artık onu istediğim zaman sikebileceğimi söyledi odadan çıktı. 2 gün boyunca onu her yerde siktim ve hastaneden çıktım sonradan araştırdığımda Nuray hemşire 25 30 yaş arasındaki bütün dinç ve yakışıklı erkeklere kendini siktirtiyormuş.

1 yorum: