30 Aralık 2014 Salı

Tatilde Kuzenime Sahip Oldum

Tatilde Kuzenime Sahip Oldum
merhaba arkadaşlar benim adım ebru, yaşım 18 liseyye gidiyorum amcamın oğlu berkant 24 yaşında askerliğini yapmış birisidir 19 yaşındada kardeşi vardır onun adı ise serpil dir berkant yakışıklı standart birisidir .ayrıca vicududa baya güzeldir yani kaslı falan onunla aramız çok iyiydi taki yaz tatiline kadar.

yaz tatilinde bodrumda oteldeydik herkez plajda eğleniyordu tabi bizde öyle deve güreşi oynayacaktık babam annemi omzuna aldı berkant da beni omzuna aldı berkant çaktırmadan bacaklarımı elliyordu sesimi çıkartmadım annemin hamlesiyle berkant biraz sarsıldı o sırada elini bikinimin arasına soktu ve geri çıkardı çok utanmıştım anneme ben odaya çıkıyorum dedim oda iyi tmm dedi. odaya girdiğimde ağlamaya başladım 1 ay boyunca berkantla aynı otelde bulunacaktım nasıl yüzüne bakarım diye düşündüm o sırada berkant odanın kapısını araladı girebilrmiyim dedi. bende ağlayarak gir dedim girdi ve özür diledi yarım saate yakın süre o konuyu tartışdık berkant bana benden hoşlandığını söyledi ama böyle bişey olamazdı ben 18 o 24 yaşındaydı ayrıca dahada önemlisi o benim kuzenimdi elimi tutarak benle konuşuyordu ama ben hiç birşey anlamıyordum olayın şaşkınlığıyla kala kaldım gel hadi aşağı inelim dedi bende kabul ettim aramızda soğukluk yoktu.

sahile indik ben şezlong ta uzanıp müzik dinliyordum berkant ın denizin girişinde oturup bana bakındığını gördüm korkuyordum çok garip davranıyordu.yeniden denize girdik berkant benden çok uzakta kendi başına yüzüyordu gidip onu kenara çektim ona dedim o olanlar aramızda kalsın unutulup gitsin dedim oda kabul etti sonra beraber yüzmeye başladık oyunlar oynadık derken berkant beni suyun içinde kucağına aldı napıyosun diye bağırdım ona tabi olay çıkarmamak içn çaktırmamaya çalıştım annemlere berkant bikinimin alt tarafını indirmeye başladı saçmalıyosun dedim ve zorladım o sırada sert birşeyin bana deydiğini farkettim berkant gülümsüyordu bunu yapıyo olamazsın diye azarladım ama dinlemedi amıma sürttürmeye başladı çok utanmıştım ama elimden birşey gelmiyordu çok sıkıca tutuyordu beni tabi elleri suyun altında olduğu için kimse şüphelenmiyordu.

ufak ufak amımı araladı ucunu biraz sokup çekti sonra bikinimi geri verdi ve giyindim birdaha böyle birşey olmıyacak dedi ve keyif çıkarmaya devam ettik saat ilerlemişti eşyalarımızı toplarken ben eğilmiştim yani domalmıştım berkant 2 de bir arkamdan geçiyordu ve her geçişinde eli götüme çarpıyordu.annemler toparlanmıştı bense uyuşuklanıyordum annemler yetiş bize diyerek uzaklaştı bende eşyalarımı topluyordum daha biraz dağınığımda ben :) neyse annemler gidince berkant arkadan dayamaya başladı döndüm ve tokat attım gülümsedi bu çok işime yarar dedi ve elimi zorla sikine götürdü dokanmıştım çok sertti gözlerimi kaçırdım ve farkettirmemeye çalışsamda hoşuma gittiğini berkant anladı ve dudağıma yapıştı alt dudağımı deli gibi emiyordu sevgilim olmadığı için benimde canım çok istemişti bende onun elini amıma götürdüm berkant elini amımdan çıkardı orayı geceye ayırıyorum dedi ve elini götüme getirdi o sırada yengem bağırdı gelmiyomusunuz die o panikle hıp hızlı sevişmeyi orada bıraktık tabi odalara gidene kadar konuştuk ve çok samimiydik kalabalık olduğumuz için 3 oda tutmuştuk çocuklar ayrı odada 3 yatak var annem babam 2 kişilik yataklarda amcam ve yengemde öyle serpil in uykusu ağırdır ben pencere kenarında yatıyordum ve dışarıyı seyrediyordum yaz olduğu için pencere açıktı ve dalgaların kumsala vuruş sesi duyuluyordu o sırada takırtı geldi boş anıma geldiği içn çok korkmuştum ve sesimi çıkarmadım yaklaşık 2,3 saniye sonra birisi bana dokanmıştı berkant fısıldadı uyudunmu diye o zaman rahatladm uykuya dalıcaktım dedim berkant geldi yatağıma oturdu ve nasılsın dedi kötüyüm dedim

olanlardan sonra toparlanamamıştım berkant yine gülümsedi eğildi ve bi öpücük kondurdu dudağıma balkona çıktık berkant sigara içicekti muhabbet ediyorduk tabi altnda sadece short vardı üstü ise çıplaktı bana ikram etti sigara içermisin diye ben yok ben almıyayım dedim ne kadar hayır desemde kendi yaktığı sigaradan 1-2 fırtda bana çektirdi amım kaşınıyordu daha önce böyle bişey hissetmemiştim çaktırmadan elimi orama attım ve hafif kaşıdım berkant farketti yanıyo seninki dedi ben utandım ve başımı önüme eğdim berkantınkide boş durmuyordu yaklaşık 16 cm vardı derin bir nefes çekerek berkanta durumu açıkladım o yaptıklarımızdan sonra çok kötü oldum diye berkant istiyomusun dedi bende korkarak kafa salladım önce bi sarıldı siki amıma deyiyordu dahada azmıştım.

berkant balkonda üstümü çıkarmaya başladı bende dedim burdamı yapıcaz oda gülerek dedi serpil ne kadar ağır uyusada senin atacağın çığlıkla uyanır dedi bende dedim sen o acıyı yaşatamazsınki o kadar bağırayım dedim bunun üstüne görücez diyerek sırıttı önce bi yan balkonlara baktı balkona battaniyeyi sararak beni üstüne yatırdı bacaklarımı omzuna alıp dudaklarıma doğru eğildi bunun etkisiylede amım ve götümün deliği genişlemişti berkant hazırmısın dedi ben sesim titreyerek hadi dedim korkma minik tavşanım demişti şımardım tabi biraz parmağını yalıyarak amımı hafif ıslattı deydirdi ve zorlanıyordu kaymıyo dedi napıcaz diyerek cevap verdim yalaman gerekli dedi yapıcak birşeyim yoktu o ateşimle uyuyamazdım aldım ağzıma önce kafasını yaladım dilimle dokandım sonra berkant bu kadarı yeterli değil dedi ve kafamı tutarak ağzıma git gel yapmaya başladı.

salyalarım tamamiyle berkantın sikindeydi aynı pozisyona girdik ve amım sulanmıştı berkant ucuna sürttürdü ve yavaşla yüklenirken bir anda içine giri verdi ben dibine vurunca hafif bi ses çıkarttım berkant ağzımı sısıca tuttu ve sert çekilde çarptırdı dibime o sertlik etkisiyle taşşakları götüme çarpıyordu ve şak şak diye sesler çıkıyordu berkant götünü verirmisin dedi bende hadi dedim yavaşça kafasını soktu ve ben hafif bi çığlık attım berkant böyle bağırırsan bütün otel girecek sana dedi ve güldüm ağzımı ayırarak tişörtümle ağzımı bağladı ve sesim çıkmıyordu berkant zorlanıyordu ve benim gözlerimden yaş geliyordu ne kadar yalasamda götüme giremiyordu deliğim çok küçüktü berkant böyle olmıyacak dedi ve içeri girdi ben bitti sanmıştım 1 dk sonra geri geldi elinde sabun vardı iyice ıslatmıştı sikine sürdü iyice köpürmüştü denedi fakat yine olmadı sabun biraz götümün içini yaktı tabi sonra içeri gitti banyoda çekmece ve dolapları karıştırdı krem buldu bu sefer olcak dedi.

kremi sikine iyice sürdü sonrada benim göt deliğimi yaladı biraz parmağıyla tatmin etti beni köpek pozisyonuna getirerek arkadan sarıldı bana yavaşça soktu ilk başlarda bağırdım ama sesim çıkmadı yaklaşık 3 dk bağırdım sonra sesim inceldi ve zevkini almaya başladım çok istiyordum kendimi ileri geri yaparak dahada sertce vurmasını istedim çko sertti çap çap çap die sesler gecenin sessizliğinde yayılıyordu berkant biraz yavaş dedi ve yavaş hareketlerde yaptık berkant çıkartıp yeniden amıma girdi ve geldiğini söyledi ve tam boşalıcakken bıraktı boşalmadı biraz bekledik zevkinin gitmesini sonra odaya girdi ben tam kalkıyordumki berkant nereye daha işimiz bitmedi diyerek geldi elinde küçük bi paket vardı açtı içinde prezervatif vardı sikine geçirdi onu yine yalattı bu sefer 10 dk falan yaladım amımdan su damlıyordu berkant dedi amını bu kadar bekletme dedi ve beni sandalyeye oturttu biraz kaydırdı ve amıma doğru yaklaştı diliyle okşadı ben kuduruyordum tırnaklarımı berkantın kollarına batırdım beni yeniden bacak omuza çekti uzun sürmeden ayağa kaldırdı sağ sağ bacağımı balkon demirliklerine koydu ve bana sarıldı bende sarıldım ona sıkıca amıma girmeye başladı göz yaşlarım berkantı omzuna düşüyordu ağlama dedi ve dudağıma yapıştı hem amımdan yiyordum hemde ağzımı emiyordu dudaklarım uyuşmuştu nefes alamıyordum nerdeyse berkant dudaklarımı bıraktı ve memelerimle oynamaya başladı daha bitmedimi dedim boşalmadınmı daha diye azarladım berkant hafif bi kahkahayla bana dedi ben 3.postadayım diye ve çok şaşırmıştım amımdan çıkardı prezervatifin ucu şişmişti 3 kere boşalmıştı prezervatidin ağzını bağlayarak klozete attı ve sifonu çekti berkant bu kadar yeter sabah olana kadar sikersem seni ölürsün dedi bende alaycı şekilde hı hı dedim berkant yine güldü ve yanıma yattı yatarken bile bana değdiriyordu berkant yetmedimi dedim azdırıyorsun beni dedi bende git 31 çek dedim ve şaşırdı bende utanmıştım tmm senle işim bitti dedi ve korktum ne oldu dedim berkant seni siktim sex imiz bitti dedi bende rahatladım birazcık çok güzel bir gece geçirttin bana dedim oda asıl sen bana süper bi gece geçirttin dedi bende espri olarak çok güzel bir gece geçirdin bana dedim hafifi bi gülümsemeyle serpile baktı ve onunda memesini elledi uyanmamıştı bende hayretle izliyordum berkant serpilin eşofmanını hafifce indirdi elledi yine uyanmadı sonra kilodunu indirdi ve kokladı ohh diye sesler çıkarmıştı berkant sikini çıkartık tükürüp sikine sıvazladı ben fısıldayarak dedim berkant ne yapıyorsn uyanır dedim berkant omuz sirkerek sikini serpilin götüne yasladı sokmasada sürttürdü beline doğru birdaha boşaldı e yuh artık dedim ve serpil uyandı berkanta dönerek bu gece olmaz dedi ben hayretler içindeydim berkant bana baktı ve seslice güldü ne sikiciymiş berkant da kapıyı kilitledi ve yanıma geldi beraber uyuduk tabi berkant çıplak sabah kapı sesiyle uyandık annemlerdi battaniyeyi üstümden attım ve bi baktım çırıl çıplağım berkant ı uyandırdım yanlış birşey yapmadın değilmi dedim merak etme sadece arkandan verdim dedi yatak ıslaktı hemen çarşafları değiştirdim annemlerin sesi kesilmişti üstümüzü giyindir serpili uyandırdık sonra yine kapı çaldı açtım kapıyı annem yun kaç saat uyudunuz dedi kahvaltıya çağırdı bizi kahvaltıya indik berkant tam yanımda oturuyordu serpülde karşımda berkant diziyle bacağıma dokunuyodu yapma diye uyardım yakalancaz diye korkmuştum berkant ellemeye başladı bacaklarımı artık harbiden korkuyordum 1 ay boyunca istedikçe yaptık prezervatif kalmadığı için amıma hiç girmedi deli gibi aşık olmuştum ben ona oda beni seviyordu serpil ise sikilmiyordu artık sevgili olduğumuzu kmseye söylemedik ama anlıyorlardı sanırım çok yakındık fırsat buldukça sikişmesekte sevişiyorduk neyse saat 4 oldu ben yatayım artık değerli okuyucular beğendiyseniz yorum atmanızı isticem sizden 1 yorumu çok görmeyin lütfen :) ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder