16 Aralık 2014 Salı

Karısını Sikebilmek İçin Hakanı Sikmeliydim

Ben 34 yaşında evli biriyim.karımla seks hayatımız güzel geçiyordu.bu hafta karım anne ve babasının yanına gitti.bende işten çıkıp geç saatlere kadar dışarıda takılıyordum.iş yerinde Hakan diye bir arkadaşım vardı.bu gece bana gel içeriz falan dedi karın yokmu dedim yok bugün dedi. tamam dedim Hakan gençti 23 yaşlarında.neyse iş çıkışı çıktık biralarımızı aldık Hakanlara gittik.oturduk beraber salona Hakan ben üzerimi değiştirceğim deyip içeri gitti.bende bir bira açtım balkona doğru yöneldim kapısını açtım çıktım.sigaramı yaktım köşede bir çamaşırlık ve üzerinde asılı çamaşırlar.yaklaşıp incelemeye başladım karısının çamaşırları.çok güzel seksi şeylerdi.Hakanda yanıma geldi ne yapıyorsun sigaramı içiyorsun dedi. Bende evet dedim. oda yaktı bir tane içmeye başladı nasıl buldun burayı güzelmi falan diyordu.iyi güzel diyordum.içeri geçtik oturduk tvyi açtı erotik film izleyelimmi dedi olur dedim.şu rus kanallarını açtı güzel bir film vardı izlemeye başladık.biraz böyle takıldık 2inci biraları açtık içmeye başladık.filmin etkisinden benim sikim kalkmış pantolonu yırtacak gibiydi artık..ikide bir sıvazlıyordum Hakan bana bakıyor birasından çekiyordu.film çok güzel dedim karılar hoşuma gitti.Hakan istersen çıkart pantolonunu dedi. Altımda boxer vardı diye çıkarttım Hakan beni izliyor sikime bakıyordu. Ben lavaboya diye kalktım ilerledim tam lavabonun karşısı yatak odasıydı kapı açıktı girdim içeri baktım karısının parfümleri makyaj mahzemeleri her şeyi orada çekmecelere yöneldim. Tek tek açıyordum karısının öyle güzel çamaşırları vardı tek tek alıp bakıyordum.

Son çekmeceyi açtığımda şaşırmıştım kilotlu bir viblatör çıktı içinden.Hakan kapıda belirdi ne yapıyorsun dedi hiç diye cevapladım.ne oldu dedi beğenmedinmi hayır çok güzeller dedim yanıma geldi karısının kilotlarını çıkarttı en güzeli hangisi diye sordu çok şaşkındım.kem küm ettim hadi söyle dedi bende tangaların çok küçük olduğunu onları beğendiğimi söyledim.evet çok güzeller karımın üzerindede çok güzel duruyorlar dedi. iyice şaşırmıştım artık muhabbet nereye gidiyordu.elini yavaşca sikime uzattı çok güzelmiş dedi sesimi çıkaramadım gel dedi beni tekrar salona götürdü bilgisayarını açtı bana gel bak dedi. karısının fotoları vardı tek tek bakmaya başladım çok seksi bir karısı vardı.onun çamaşırlı çıplak bir sürü fotografı. sikim iyice kalkmıştı.artık Hakan yoktu baktım elimle sikimi sıvazlıyor okşuyordum.Hakan içeriden gelsene diye çağırdı yanıma kalktım gittim.yatakta uzanmış yatıyordu karısının kilotlarından bir tane giymiş üzerine.gel yanıma dedi yavaşça gittim korkma dedi karımı beğendinmi dedi evet çok güzel dedim.sikmek istermisin diye sordu evet dedim tamam dedi sana onu siktireceğim ama bir şartım var dedi. nedir dedim beni bu gece becereceksin dedi. Çok şaşırmıştım. Tamam dedim yaklaştım uzandım yanına karısının parfumunü sıkmış üzerine çok hoş kokuyordu.bokserımın içine elini soktu okşamaya başladı.yaklaştı iyice öp beni dedi dudaklarına ruj sürmüş dayanılmayacak gibiydi.öpüşmeye başladık sikimi okşuyor çok kötü olmuştum biranında etkisiyle.sonra yavaşca aşağı indi bakserımı sıyırdı çıkardı eline aldığı sikimi yalamaya başladı. Karım bile böyle sakso çekmiyordu çok güzeldi.vıcudunda kıl yok yoktu aynı kadın gibiydi bana arkası dönük ağzına almış yalıyordu bende götünü izliyordum yuvarlak taş gibiydi.

Ellemeye başladım okşuyordum deliğinin üzerine tanganın ipi gelmişti delirtiyordu beni bu görüntü.bana döndü hadi erkeğim dedi kaldırdı beni uzandığım yerden.domaldı önümde yavaşça dayadım sikimi deliğine hadi sok diye yalvarıyordu artık.tükürükleyip ittirdim yavaşça kafası girdi bir kerede bekledim biraz sonra bir daha ittirdim ohhh diye ses geldi Hakan’dan. Hepsini sokmuştum artık.yavaş yavaş pompalıyordum küçük götünü çok zevk alıyorduk beraber.hızlandım iyice artık alışmıştı deliği.inliyordu çok iyisin diye sesler çıkarıyor.boşalacağımı söyledim içime boşal dedi.bir kaç daha abandım içini doldurdum sikimi çıkarttım deliği açılıp kapanıyor döller içinden akıyordu. uzandık ikimizde hiç konuşmadan..Hakan nasıl beğendinmi dedi evet dedim başımla biraz daha uzandıktan sonra kalktık salona geçtik birer sigara yaktık Hakan bilgisayarın başına oturdu bir şeyler bakıyordu gel dedi.yanına gittim karısının videoları vardı izle dedi.karısı sarhoştu ve soyunuyordu sikim yine kalkıyordu Hakan geldi bacak arama girdi dizlerinin üzerinde karısını izlerken bana sakso çekiyordubende artık karısının hakkında konuşuyor küfürler ediyordum.ayağa kalktı Hakan kucağına oturcam dedi eliyle sikimi tutup üzerine oturdu oturup kalkmaya başladı ben karısını izliyordum Hakan’da oturup kalkıyordu.10 dakika geçti böyle boşal artık diyordu Hakan tamam dedim ona sarıldım ayaga kaldırdım bilgisarın önünde domalttım karısının en beğendiğim bikinili fotografına bakarak pompaladım.arada tokat atıyor kalçalarına sıkıyordum.içine boşalmaya başladım.ohhh çok iyidi diyordu Hakan ben ise yorulmuştum artık.yemek yiyelim dedi dışardan hazır bir şeyler söyledik geç saatlere kadar 2 kez daha seviştik artık karısını sikiyordum bazen ikisinide bunlarıda daha sonra anlatırım.

1 yorum: