18 Aralık 2014 Perşembe

Üniversite Arkadaşımın İlk Sikeni Bendim

sizlere okul zamanımı anlatıyorum ben üniversite sınavları için dershaneye giden 18 yaşında bir delikanlıyım. bu hikaye yüzde yüz yaşanmıştır öncelikle onu belirtmek isterim. ben dershanenin ilk günlerinde arkadaş cevremizle cok sıkıldık mı içmeye giderdik ancak grupta hiç kız yoktu taki benim başıma bir olay kalınca beni savunman hiç tanımadıgım bir bayan çıktı o bayan arkdaş ta 18 yaşındadır ve bani savundugu için ona teşşekur etmek için yanına gittim ya bir kız bu kadar kafa dengim olmaz kız değil erkek fatma herneyse bu bayan ardaşla aynı sınfta oldugmuz ıçin yakınlaşmamız daha hızlı gelişti ve arkdaş grubumuzla taılmaya başladı oda bizle içmeye gelir film izlerdik

her neyse ben le onun arasında birazdaha yakınlık farklılaşmaya başladı ve mesajlaşmalar falan filan derken ben iyice doldum ve bak bir gün elimde kalıcan diyordum oda yakalarsan deiyordu bu lafını ona agır ödetecegımı söyledım güldü gecti birgün bana ben dershaneye gidiyorum diye mesaj attı tm bende gelırım diye yanıtladım ancak benim niyetim farklıydı günlerden pazartesi bugun arkdşlarımın hiçbiri dershanede olmayacagından adım gıbı emindim. herneyse saat 15.00 dershaneye gittim biraz sohbet biraz ders der iken saat 17.30 oldu ona çok sıkıldıgımı her zaman ki yerimiz olan otoparka gidip biraz içelim mi dedim

oda iyi olur diyince toparlanıp yola koyulduk ve içeçekleri alıp toparka gitti o sigara yakıp içmeye başladı ve ben çoktan kafamda ne yapacagımı planlamıştım herneyse ben çki mi bitirdim saat 16.15 oldu hava kararmış ve sogumaya başladı bana üşümeye başladıgını söyledi ben montumu cıkartıp ıstersen bunu gıy dedim yok dedi o zaman hareket et üşümeye cegını söyledim güldü tamam istersen yardımcı olım dedi yane yapıcaksın dedi dans edelim dedim olur dedi zaten kafalar güzelleşti dıyınce elınden tuttum ksaldırdım bir kaç dk dans ediyorduk ki

bu benim fırsat kolladıgım andı ve yakaldım yoruldum dedi. ama üşürsün dedim şimdi ne yapım diyecekti ki bir hamle ile kucagıma aldım şaşırmıştı ancak birşey demedi bi an kucagımdayken benimki ni hisetmiş gibi yavaş ol dedi ve bende dur hızlanım yavaşlayamam dedim ve hemn dudagına yapıştım.( ) ve yere uzandırp etegın altına elimi sokup onu daha da kışkırtmaya çalışırken oda benim kot paltolonu cıkarmak için düymemi çözdu ve hadi lütfen içime gir demeye başladı aslında en çok merak ettiğim bekarmıydı ve sormadan içine girmeye çalışırken bekar

oldugu daha benimkinin kafasını bile almaya çalışırken zorlandıgını anladım ve bu benım dhaa çok hoşuma giti ve zorlamaya başladım 1,2,3 derken bacak arasından kanlar gelmeye başladı acı ve zevkın verdıgı istekle hızlanmamı istedı bende geç boşalan birisiyim saat 21.45 kadar orda olan oldu ve ben ilk defa bir kzın kızlıgına almıştı bu ck buyuk zevk vermişti. ve arada bi e musaıt oldugunda bize gelır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder