26 Aralık 2014 Cuma

Müdür Muavinini ile Depoda Yaşadıklarımız

Uzun zamandır yazayım mı, yazmayayım mı diye düşünüyordum ama sonunda yazmaya karar verdim.Ufak bir mağazalar zincirinde çalışan birisiydim. Mağazaya sayımı için görevli olarak bir mağazaya gtmiştim. Sayımı gece yapacağımızdan altıma eşofman, üstüme de bir tişört giydim gayet rahattım. Mağaza müdüresi mini etekli, beyaz gömlekli, şık, dolgun göğüslü ve koca götlü afet aşırı seksi bir bayandı, ama çok agresif asi tavırları vardı. Sayıma 10 kişi katılacaktık, ama mağaza kapandıktan sonra başlayacaktık. Yani daha 2 saat kadar zamanımız vardı. Mağaza müdür yardımcısına bu arada depolarının sayımını yapalım, zaman zamandan kazanalım dedim. O da stokta fazla mallarının olmadığını ama deponun karışık olmasından dolayı çok dar olduğunu, ancak iki kişinin çalışabileceğini güvenlik açısından sayımın başında kendisinin de bulunması gerektiğini söyledi. Ben de o zaman ben sayayım siz de yanımda durun diyerek depoya yöneldim. Peşimden geldi, ama uflaya puflaya. Sayımları sevmediğini söylüyordu ve bu da çok belliydi memeleri gömleğinden çıkacak gibiydi.

Ufacık depoya girince, “Ben de sayımları hiç sevmiyorum, ama ekmek parası için mecburuz” dedim. Evlisin ve ev geçindiriyordun değilmi canım? diye sordu. Gülerek evet canım diye takıldım bende. Her kelimesinin sonuna canım ekleyerek konuşuyordu ve ben buna güldüm. Gülmemin sebebini sorunca da adımın Can olduğunu söyleyerek açıkladım. O daha bir hevesli Canım demeye, espiri yapmaya başladı. Gül Afet’miş Tam da adı gibi Afet birisiydi..

Sayım enasında bazen hata yapıyor, arada bir Hay kafama sokayım, hay beynime sokayım gibi argo laflar ediyordu bayağı bir tahrik ediyordu beni. O agresif hırçın kadın gitmişti. Sayım yapmanın yararları, bak stresin gitti dedim. Agresifliğimin sebebi özel! deyince, ben herhalde aybaşı adeti var diye düşündüm ve özür dilerim dedim ve ekledim Böyle daha çekicisiniz, ilk geldiğimde, ne aksi ve kırıcı biri diyordum sizin için.. Eğildikçe memeleri, bacaklar açılıyor arkasını döndüğünde ise resmen götünün çatalı, kırmızı kulodu gözüküyordu. Benim yarrak bu manzarada kalkmaya başladı. Sıcak olan depodan hava almak için kapıya yönelmiştim. Kapı yolu bayağı dardı iki kişi yan yana değmeden geçmek imkansızdı depoda raflar alanı daraltmıştı. Yol vermek için doğrulup kenara çekilmişti ama arkadan kalçalarına sürttürerek ve özür dileyerek anca geçebildim bu beni çıldırtmıştı. Kısa süre de olsa, kalkmış yarrağımı götünde hissetmişti. Özür dileme can’ım benim imkanlar bu kadar burdan çıkana kadar daha çok sürtüneceğiz imalı bir tavır ile.. İkimizde gülüştük

Döndüğümde kapı kilitliydi ben çalınca açtı gel dedi ve içeri girince tekrar kilitledi. Üzerindeki gömleği çıkarmış beyaz bir askılı ile durmaktaydı. Mağazadakiler böyle görmesin ama çok sıcak ne yapalım istersen sen de çıkarta bilirsin dedi. Ben üzerimdeki t-shirt’ü çıkarınca, üst kısmım çıplak kaldı tabi biraz. Vücudumu başta sona inceliyordu. Bunlar kas mı Dokunabilirmiyim çok iyiymiş diye sorup karnıma elini sürdü. Okşuyordu adeta. Bu kadar yeterli hoş olmaya başladım diyerek kalkan aletmi önünde elimle kavrayarak düzelttim. Bu sefer o müsaade isteyip götünü sürterek geçti oracıkta kavrayıp sikecektim az daha. Tam sikim götünü ortalamışken durdu aklı sıra mal sayıyordu ama malını sikime dayamıştı ne mal ama. Yan taraftaki ürünlere uzanmaya çalıştı, ama ayağı raftan kayınca düşmek üzere iken yakaladım. Kollarımın arasına geldi. Bayağıda güçlüymşsün diyerek yere inmeye çalıştı. Dokunmadığım yeri kalmadı tabi götü memeleri amının orayı bile ellemiştim bir anlık . Resmen arkadan dayamış vaziyette halen kolundan tutuyordum. Elindekileri yere bırakmak için eğilince, külodunun olmadığını gördüm. Ben hava almaya dışarı gittiğimde külodunu çıkarmıştı. Belinden tutup, istekli bir şekilde dayamaya başladım pantalonumu yırtıp götüne girmek istiyordu sikim.

Kocası ile ayrılmanın eşinde olduğunu, 6 aydır görüşmediklerini ve o yüzden biraz dengesiz hareketleri olduğunu söyledi ve Seninki de hemen kalktı! Eşin de var ama beni beğendin yani diye sordu. Ben de Beğenmek ne kelime, açık açık seni çatır çutur şuracıkta sikmek istiyorum dedim odun gibi dedim. Oda garipsemedi ve dudağını ısırara Eee güzel biriyim, işim de güzel, ama erkeğim yok! dedi. Artık dayanamıyordum o vaziyette arkasından sikimi pantalonun fermuarından çıkarıp amına dayadım. Bana yardımcı oluyor, eliyle amına yerleştiriyordu. Hiç konuşmadan 20 dakika ayakta çatur çutur rafarı sallandıra sallandıra siktim oracıkta. Kendisi 2 kez orgazm olmuş ve “Artık boşal!” diye inliyordu gözleri kayıp gidiyordu…

Çevirip dudaklarını, boynunu, boğazını, göğüslerini yaladım ısırdım, ulaşabildiğim her yerini öpüyordum ulaşamadığım yerleride o açtı ve dayadı.. Önüme eğil dedim ve bir anda göğüslerinin arasına boşaldım göğüslerini sıkıştırdı ve döllerim dökülmedi onlarıda yaladı yuttu. Sikimin ucunu yalıyor, kalan spermlerimi yutuyordu. Üstündekini oradan başka bir şeyle değiştirdi. Rafların arasında sakladığı külodunu giymeden de amını götünü bir güzel yaladım orgazm suyunu tattım. “Çok güzeldi canımcnım, ama bunu saymam Sayımdan sonra gitme, seninle mağazada kalalım, şöyle doya doya bir beni SİK! sert bir lisan ile. Ben de gülerek sertçe TAMAM ulan seni sikeceğim dedim.

Sayımdan sonra mağazada sabaha kadar her pozisyonda müdüreyi siktim. Halen bazı geceler mağazada buluşmaya devam ediyoruz. Kocasından ayrıldı, bazen evinde sikiyorum artık. Bu aralarda gayet sakin yani tabi bunu yiyen bir daha vaz geçemez ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder