16 Aralık 2014 Salı

Bakkalın Çırağına Verdim

Bakkalın Çırağına Verdim
Dul oldugum için heryerde aradığım arzuyu yakınımda buldum uzun zaman sonra apartmanın alt katındaki bakkaldan sigara ve su istemiştim ama farkettimki sepetin ipi aşağı düşmüş,sonrasında bakkalın yakınlarında olan bir genç geldi getirmeye ki ben o anda onu hiç beklemiyorum gerçi biliyor olsam beklerdim çünkü 6 aydır sikiş memiştim.

Zaten hiçbiryere gitmediğim için sürekli yarı çıplak dolaşıyordum. bir ara kapı çaldı bende buluzumu bulmaya çalışıyım derken bi daha çaldı telaştan düzgünce giymedğim için öyle omuzuma attım ve kapıyı yarı şekilde açtım,gencin biri kanı kaynıyor, bunu baştan sona süzdüm ki onunda aklına ben gelmiş olacam ki siki kalkmıştı oraya bir müddet baktıktan sonra bir cesaret vermiş olacam ki oda bana baktı ve tam o sıra korkak bir sesle siparişiniz dedi buyrun.

poşeti almaya sağ elimle bir uzandım ki buluz üzerimden süzülerek düştü ve yarı çıplak vaziyetteyim. önce gözleri açıldı sonra utanmaya başladı bende bunu fırsat bildim ve buluzu almaya eğildim poşeti içeri getirir misin diye sordum evet dedi ve getirdi. bende kaç para tuttu diye sordum 12 lira dedi paranı getiriyorum şimdi diye gittim odaya zaten salona kapısı vardı odamın bir ara çocuğun içeriyi süzdüğünü gördüm ki tamda aradığım fırsat bu dedim ve seslendim içeri gelirmisin diye ?

Sonra o geldi bende kapının yan taarfından kolunu tutup gel dedim ama mama bişeyler dediyse de karşısında 180 boyunda ideal vücudu olan sarışın ve an için azgın bir kadını geri çevirememenin verdiği hevesle oda beni tuttu ama halen emin değildi sonra ben onu yatağa attım.meğer oda bunu bekliyormuş sonrasında bana nefes aldırmadı,üzerime 2 defa boşalana dek ve ben de orgazm olana dek önce vajinamdan sonra anüsten yeri gelldiğinde oral olarak 40 dakika kadar beni becerdi, önce yatak odasında beni yüzükoyun sikti,deli gibi gelgit yapıyordu bazen zevkten öleceğimi düşündüm ve bir saat aralıksız seviştik .bu noktaya kadar tek kelime bile etmedik. sonra salona kadar gittik en son biraz daha uzatınca bu sefer sakso çektim mutfakta sonra sordum yaşını yaşı 21 ve bu yaşa kadar hiç daha bir am bile okşayamamış bütün hırsını benden aldı belim 2 günden beri ağrıyor hatta deliklerim genişledi o abaza yüzünden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder