26 Aralık 2014 Cuma

Artık Dul Tezgahtarın Yeni Kocasıyım

Artık Dul Tezgahtarın Yeni Kocasıyım
30 yaşındayım hiç evlenmedim ve görünüşüme önem veren birisiyim. Bizim evin karşısında bir giyim dükkanı var ufak bir yer az müşterisi olan nezih bir dükkan dükkan sahibi yaşlı 50-60 yaşlarında birisi bir de yanında çalışan 25 yaşında bir çıtır var.

Bir gün pantalon ihtiyacım olduğu için oraya gittim sağa sola bakınıyorum kızı gördüm çok tatlı ve üzeldi içeriği girdiğimde kasada dap dar kot giymiş üstünde pembe bir sıfır kollu body ile göbeği açık şekilde oturuyordu o kadar şeker ve tatlıydı ki görür görmez sikim kalktı oracıkda sikmek istedim. Bana eşlik etmek için ayağa kalktı ve götüne de baktım o kadar güzeldi ki içim gidiyordu elleyememek beni kötü yapıyordu 1-2 sorudan sonra sohbete başladık evlimisiniz diye sordu bende hayır dedim aynı soruyu ben ona yönelttim oda evli değilmiş boşanmış yani dul bakire değil. Bir tane pantalon beğendim paçalarının boyunu alırken önümde eğildi kalkan sikimi fark etmişti baktı ve tam yerden kaltırıp soyunma kabinine sokup ani bir sikiş yapacaktım ama ihtiyar geldi ve bende siz pantalonu yapın ben yarı alacağım dedim gece olmuştu hiç aklımdan çıkmadı onu düşünerek 2 kere 31 çektim sabah erkenden kalktım ve camda çay içerek ihtiyarın uzaklaşmasını bekledim her gün kahvehaneden çıkmayan ihtiyar o gün nedense dükkandan çıkmak bilmedi. 2 Saat sonra sonunda dükkandan çıktı ben de hemen apar topar dükkana gittim beni görünce gülümesemeye başladı ve hemen pantalonunuz terziden geldi dedi deneyebilirmiyim dedim ve kabine girdim. Altımda hiç bir şey giymemiştim sikişe hazırlıklıydım üzerimi de çıkarttım kabinin dışına kafamı çıkarttım bunun üzerine bir t shirt verirmisin dedim aldı geldi hemen koşarak bana uzattığında kolundan tutup kabine çektim onu ne yapıyorsun dur birisi görecek gelecek diyordu ama hiç umrumda değildi tüm gece 2 posta atmıştım onu sikmeden duramazdım bu gün.

Kapıyı kilitleyeyim bari bekle dedi oda istiyordu çıktı hemen kapıyı kilitleyip yanma geldi perdeyi çekti ve başladık yalaşmaya öpüşmeye. Ben zaten çıplaktım hemen elimle memelerini sıkmaya başladım dün gördüğüm mükemmel göbeği yalamaya başladım hemen t shirtünü çıkartım muhteşem göbeğinden memelerine doğru yalamaya devam ediyordum dolgun memeleri vardı onları siksem bile boşalırdım. Soluk soluğa kaldık oracıkda hemen pantalonunu indirdim önüne eğildim bacaklarını ikiye ayırıp kılsız tüysüz amını yalamaya başladım bir yandan parmaklarımı götüne sokmaya çalışıyordum bir yandan süt gibi amını yalıyordum. Arkasını çevirdim kabinin duvarına dayadım ve arkadan doğru amına girmeye başladım ilk girdiğimde ahh acıyor dedi sonrasında alıştı gide gele daha da hızlandım kendini bana doğru itiyor bende daha hızlı sikiyordum kabin kırılacak gibiydi sonunda içine büyük bir haşinlik ile boşaldım amından yere döllerim akıyordu içinden sikimi çıkarttım önüme eğildi sikimi yalayarak temizledi sonra peçete ile temizledik sağımızı solumuyu üstümüzü giyindik ve kapıyı açtı ihtyar da 2 dakika sonra geldi artık her gün ihtiyarın gitmesini bekliyordum oda bana bakıyordu sürekli ihtiyar gidince hemen geleyim diye sikicisi olmuştu ve bu çok zevkliydi. Sizlerden de böyle seks hikayeleri bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder