27 Mart 2014 Perşembe

Tura Katılan Huysuz Semra Hanım İle Yaşadıklarım

Selam Gerçek Sex Hikaye sitesi okurları ben istanbul’da oturan 7 yıl turizmle uğraşmış 29 yaşında kuvvetli fakat çok yakışıklı olmayan bir erkeğim benim hikayem tahmin edeceğiniz gibi turizmden olacak … 10 günlük fethiye turuna çıkmıştık grubumuz genel potansiyel olarak çok iyiydi fakat daha sonra yasının 27 oldugunu ogrendigim serap adında bir hanım grubunun huzurunu bozmaya baslamıstı ben o zamanlar 24 yaşındaydım en başda da belirttiğim gibi çok yakışıklı biri değildim.



Ama sempatik bir kişiliğim ve ikna gücü yüksek bir çenem var , evet turumuzun ilk 3 günü serap hanımın huysuzluklarıyla geçti fakat bu böyle gitmezdi 3 uncu gün aksam yemeğinde otelin restaurant kısmında serap hanımı gördüm masasına oturmak için izin istedim verdi , ve ona yemek’den sonra barda bir içki ısmarlamak istediğimi ve konuşmak zorunda olduğum bir konu olduğunu söyledim ve kabul etti , yemek’den sonra otelin havuz barına geçtik ve ben bir redbull vokta aldım serap hanım kırmızı şarap istedi içkilerimiz geldi ben çok uzatmadan konuya girdim serap hanıma grup içerisinde huzursuzluk olmaması gerektiğini kendisinin isterse her zaman gelmeye imkanı olabileceğini fakat oradaki insanların arasında bu fırsatı sende sadece bir kere yakalayabilecek insanlar olduğunu isteseler bile gelemeyeceklerini tatlı bir dille anlattım o da hatasını anlamış olacak ki kafasını hafif öne eğdi mahcup bir tavırla özür dilerim ben bunu düşünemedim dedi.

Bende özürü benden değil diğer arkadaşlardan dilerse anlayışla karşılayacaklarını anlattım bunun içinde gece turumuz olduğunu 2 saat sonra otobüsün kalkacağını isterse bize katılabileceğini söyledim çekingen bir tavırla insanlar bana karsı olumlu olmayabilir dedi ben de ona siz gelin gerisin ben halledicem dedim serap hanım gerçek’den çok tatlı ve minyon tipli bir hanımdı bardan ayrıldık odalara geçtik üstümüzü değiştirip çıktık. Otobüsdeki yolcuları saydım grup tamdı bir tek serap hanım yoktu diğerleri tam olduğumuzu serap hanımın gelmese de olacağını söyledi fakat ben rica ettim ve beklenen oldu otelin merdivenlerinden bir afet geliyordu insanlar biraz bozuldu fakat ben onu karşılamaya gittim serap hanım üstünde derin sırt ve gögüs dekolteli mini bir elbise giymişti ben elinden öperek otobüse getirdim zaten yeri en on koltuktu gruba hitaben arkadaşlar serap hanımın sizinle paylaşmak istediği bazı şeyler var dedim serap hanım aldı mikrofonu ve çok üzgün olduğunu özür dilediğini anlattı.

İşte benim insanım buydu hemen sıcak kanlılıkla karşılayıp önemli olmadığını hepimizin başına gelebileceğini söyleyerek aradaki buzları erittiler. Gece klubüne girdiğimiz de herkes makara halindeydi ve memnun olmayan yoktu ilerleyen saatlerde eğlencenin doruğu artmıştı. Serap hanım lafı bitti artık serap demeye başlamıştım. Bir show danla sahneye kaldırdım sonrasında gelen hareketli müziklerle sarmaş dolaş olmuştuk. Dans ederken önümde kıvranıyordu arada sikimi elleyerek beni tahrik ediyordu. Gecenin uzun olacağı belliydi bende avını yakalayan aslan gibi başkasını gözüm görmüyordu bir ara ışıklar karardı ve o anda serap benim dudaklarımdaydı gece klubünden çıktık otele varmıştık serap iyice kafayı bulmuştu.

Herkes çiftini alıp odaya cıktı ben de serap’ı odasına bıraktım yatağa uzattım tam çıkarken beni tuttu dudaklarıma yapıştı ve bırakmayacağını söyledi bende işimi garantiye almak için şunu söyledim sarhoşsunuz istem dışı bu hareketiniz dedim fakat hemen banyoya gitti kafasını soğuk suya sokup çıkardıktan sonra şimdide mi sarhoşum dedi ve boynuma atlayıp dudaklarımı parçalarcasına öpmeye basladı kucağıma aldım ayaklarını belime doladı o anki sıcaklık bir volkanda bile olmadığına eminim bende ayağımla kapıyı ittim kapattım ve yatağa uzattım serapı ben hemen tişörtümü çıkardım sadece kot pantolon kaldı üzerimde serapın uzerinden elbiseyi sıyırdıgımda zaten sutyen yoktu sadece kıyafetine uygun dantelli kırmızı tangasıyla kaldı karşımda göğüslerini avuçlamaya basladım bir taraftan dudaklarımı parçalarken ben de bitmiştim artık elimi alta cayır cayır yanan amına doğru indirmiştim.

Tangayı hafif kenara sıyırdım ve parmaklarımla iyice ovdum oda bir taraftan benim kemerimi ve pantolonumun düğmelerini açmıştı elini daldırdı sikime pantolonumu çıkardım boxerımı o çıkardı 69 pozisyonundaydık artık ben onun amını yalıyordum kıvama getiriyordum o benim sikimi sonra aklıma çok farklı birşey geldi bir anda ayakta 69 yapmak hemen aldım onu ayağa ne yapıyorsun dedi sadece devam et dedim onunda hoşuna gitmiş olacak ki devam etti çok zevkli fakat çok zor bir hareket kabul etmeyelim serap minyon tipli olmasaydı belki beceremezdim.

Neyse belli bir süre ben onu o beni yaladı ve tekrar yatırdım yatağa yine dudaklarımız geldi birbirine ben artık bitmiştim oda yalvarıyordu ne olur sok artık diye ve yavaş yavaş sokmaya basladım ben soktukça serap kıvranıyordu köküne kadar girdim ve hızla gidip gelmeye başladım aynı anada boşalmak için elimden geleni yaptım ve bastırdım 5-6 dakika sonra buyuk bir patlamayla boşaldık ikimizinde gözleri küçülmüştü ama delice bir sevgiyle bakıyorduk birbirimize dehşetli patlamanın ardında küçük opücüklerle tekrar sevişmeye devam ettik bu güzel geceyi tek posta da bitiremezdik sabaha kadar farklı fantezilerle 3 er defa boşaldık ve turun kalan 6 günü birlikteydik … sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder