30 Mart 2014 Pazar

Ben Böyle Bir Yalama Görmedim

On yıldır profesyonel spor yaptıgım için kendine bakan biriyim kız arkadasım türbanlı(burcu) ile bundan 3 evvel tanısdım.Burcu 165 boyunda gerçekden çok büyük göğüsleri olan türbanlı mavi gözlü dar elbiseler giyip küçük götünu ve memelerini erkeklere sergilemeyi seven biri 2 ay sevgililkden sonra artık beni evine davet etdi ve ailesiyle tanısdırdıAnnesi de burcu gibi gerçekden cok büyük ve güzel memeleri olan evin içinde dar seşyler giyen türbanlı biriydi.Yemekden sonra sohbet ederken burcu odasına gitdi uzun süre kalınca bende peşinden gitdi kapıyı acdıgımda odanın her yerınde kırmızı siyah tangaların dantelli iç çamasırlarını gördüm benim türbanlı burcum içinde neler yaşıyoudu hemen salona geçdim sohbet acıldı aysel teyze benden sonra cok değişdiğini anlatırken babasının olmadıgını bile unutdugunu söyledi(5 sene önce ölmüş)bende burcunun telini karısdırkenşu msjları gördüm ve herşey o zaman değişdiAyşe:Kırmızıyı giy köküne kadar sokcam orospuBurcu:Sok aşkım zaten siken yok hasret kaldım yarrağaAyşe:Sevgilin sikmiyomu ben gibiBurcu:Elime değimedi türbanlıyım diye heralde bilse kaç erkeğe yetdiğimiKan beynime sıçradı aysel teyzeye burcuya bişey diyceğm dedim bende bişiler giycem yeter bu kadar resmiyet dedı odasına gitdiğimde tangalarını topladığını gördim eteğini sıyırdım napıyosun dedi kırmızı dantelli yanları ıpli kendinden 3 beden ufak tangasını gördim prüzsüz bir götü vardı bu msjlar ne dediğimde bazı ihtiyaçlarını 4 yıldırali diye liseden bir arkadasının karşıladıgını söyledi sonra seninkini daha göremedik bile yemeği bırak dedı bende yarragımı agzına dayadım türbanını cıkardım benimkini görünce durdu kaldı bune be böylesini hiç yemedim dedi benimki 25 santimdir kalınlığı bilek gibidir .Bunu amımda hissetmek iyi olcak dedi o saatden sonra burcu orospum olmuşdur tasaklarımı yalarken delirdim mavi bluzunu acdım ve kırmızı sütyeninden tasan göğüslerini ısıra ısıra yaladım her ısırdıgımda hayvan sın dıye yalvarır bir ses cıkarıyodu amına ındıgımde delircek gibi oldu amı kaymak gibi güzeldi amına yarragımı iki eliyle yerlesdırdı sik beni diye yalvardıAmını yarım saat saplara saplata sıkdim ama aklımda o ilk gördiğimden beri sikmek istediğim götü vardı götünüde istiyom deyince .Al ama sert sik onu doyuran olmadı daha dedı arkasını döndüyünde belindeki dövmesini gördim bune kız deyince bodrumda yaptırdıgını soyledi birden kökleyince orospum nasıldı dövmecide sikdimi dedim her köklediğimde deliriyor yastıgı ısırıyordu altımda kıvrım kıvrım olmusduSonra dövmecinin aslında annesinin sikicisi oldugunu onunda götünü sikdiğini annesinin akşamları erkek aramaya çıkıp amını götünü pompalatcak adamlar getirdiğini anlatdıAmını bi posta daha sikmeye basladım altımda artık tam bir orospu vardı sik kocacım doyur beni amım sana feda olsun annemide sik teyzemide hepsi türbanlı hepsi orospu bi yarrak olsa üstüne atlarlar dedi sözmü deyince ben ayarlarım sen sik yeterki bizi dedi amına köyledim ayların dolulunu amına bosaldım bebek gibi aglar oldu bacaklarıyla beni üstüne bastırdı amına tasaklarım bile girdi nerdeyse

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil