19 Mart 2014 Çarşamba

İnternette Tanıştığım Bakir Asker İle Sex

Merhaba ben Emine size İnternette okey oynarken tanıştığım bir gençle yaşadığım sikiş dolu dakikalarımı anlatmak istiyorum.Yazmakla yazmamak arasında çok gidip geldim fakat buradaki hikayeleri okuyunca anlatmaya karar verdim.
Tanıştığım Genç askerdi ve tezkeresine çok az kalmıştı terhis olur olmaz onunla anlaştık. Daha önce hiç bir kadınla beraber olmadığını biliyordum. Bende devamlı istanbula hastaneye ve yakınlarımın yanına giderdim eşim ise şüphelenmez hiç bir şey demezdi izin verirdi.



Daha sonra kafaya koydum onunla sikişmeyi telefonda ve internette sürekli konuşuyorduk. Çokta merak ediyordum birlikte olacağım kişiyi çünkü daha önce hiç bir kadınla yatmamış deneyimi yoktu. Yani kısacası bakir bir erkekle yatacaktım buda benim ilgimi çok fena çekiyordu. Kış günüydü adanadan otobüse bindim yola çıktım Ocağın sonlarına doğruydu. İstanbula vardım ve mecidiye köyde buluştuk.

Birbirimizi hiç canlı olarak görmemiştik yani hep sanalda kamerada görmüştük çok heyecanlıydım. Tanıyabilirmiyim diye hep düşünmüştüm şans dedim mecidiye köye vardım buluşma yerine vardım daha sonra o geldi ve beni tanıdı hemen bana sarıldı konuştuk. Beni hemen evine götürdü evine varır varmaz üzerime çullandı ben şok olmuştum şaşırıyordum çok fena azmıştı.

Beni soyduktan sonra konuşmaya bile fırsat vermedi sevişmedi dahi hemen yatağa itekledi ve sikini birden amcığıma soktu hızlı hızlı gidip gelmeye başladı ve sonunda patladı ne olduğunu bile anlamamıştım. Onun ilk kadını olmak çok hoştu sevişmeyi bilmiyordu doğal olarak kendisi köyde büyümüştü ve daha öncede bir sevgilisi olmamışrı.
5 Dakika geçmeden yine pozisyon felan olmadan bacak aramı açtı tekrardan sikini amcığıma köklüyor sokuyordu iki gidip gelmeden sonra boşaldı bu şekilde sikti beni ben ise onun kollarına bırakmıştım sadece zevk alıyordum çokta hoşuma gidiyordu.

Daha sonra ben onun sikini ağızıma aldım ve daşşaklarını yalamaya başladım çok hoş tu . Göt deliğine kadar yalıyor sonuna kadar sikini ağızıma alıyordum o ise kasılıyor kendini bana bırakmıştı. Daha sonra hemen kucağıma yatırdım memelerimi emdirdim uçlarını emdiriyordum ve onu ben yönetiyordum. Şu şekilde yala diyordum oda benim dediklerimi uyguluyordu daha sonra bacaklarımı açtım amcığımı yalamasını söyledim elimle kafasına bastırdım amcığımı öpüyor dilini gezdiriyordu. Bu şekilde akşama kadar 6,7 kere boşaldık ve ogün beni domaltarak da siktirdim ona kalçalarıma tokat dahi atmayı öğretmiştim.

Daha sonra vedalaştık benim adanaya dönmem gerekiyordu adanaya döndüm hemen hemen tanışalı 1 yıl oldu ve 1 yıldır. O adanaya geliyor ve her defasında onunla sikişiyorum onu seviyorum . O ise ilk kadını olduğumdan dolayı beni bırakamıyor. Bu aralar yine istanbula gideceğim evlendi kendisi ama ne o beni nede ben onu bırakmak istemiyorum .

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil