30 Mart 2014 Pazar

AĞZINA BOŞALDIM

bir gün okuldan geldim asansör bozuktu ben 6. katta oturuyorum.asansör bozuk olduğu için çıkmak zorunda kaldımhemen benden sonrada apartmana apartman yöneticimiz ali abi girdi ali bekar ve 48 yasında uzun boylu zengin biridir.ben çıkıyordum .ali abide arkamdan gliyordu ki benim üzerimde gri okul eteği(30cm beyaz gömlek siyah ince külotlu çorap ve sırt çantam vardı.bana dikkatlice bakıyor olduğunu fark ettim hemen arkamdaydı biraz daha yavaşladığını farkkettim tahrik oldum.eve çıktım o beşinci katta oturuyor ve biz aynı zamanda onun kiracısıyız.kapıyı çaldım.annem açtı çantamı aldı elime parayı verdi kira yı bunu götür ver makbuz almayı unutma dedi bende çıkıyorum 1-2 saate gelirim dedi.çıktık evden ben kapıyı çaldım annem gitti ali abi açtı parayı verdim makbuz istedim birazdan ben getiririm dedi iyi günler dedim yukarı çıktımki anahtarım yok çantada kalmıştı çantada içerde anneme baktım aşağı inip yok yukarı çıktım evin önünde oturdumki ali abi geldi ne yapıyorsun dedi.dışarda kaldım dedim.annen nerde dedi 2 saat sonra gelecek dedim iyi bize gel otururuz dedigittim. oturma odasına geçtik masa üzerinde bir sürü para makbuz wardı.yardımcı olurmusun dedi.para ları sayıp makbuzlamaya derken içecek felan getirdi samimi olduk dediki 7 yıldır bu apartmandasınız ve benim kiracımsınız senin küçüklüğünü bilirimbenim dükkanımı felanda biliyorsun dedi büyüdün serpildin güzelleştin deyip hem parayı hemde makbuzu werdi ve şöyle dedi makbuz ailene para sana bundan sonra böyle artık arkadasız benim dükkan hemen altta ve dükkanda yazın mayo mini etek şort capri makyaj malzemesi güneş kremleri body ler var ücretsiz alabilirsin dedi.bunlara bu fırsata sahip olman için bir tınağın yeter dedi.oturduğum yerde kala kaldım.şok oldm daha önce hiç ilişkiye girip bekaretimi kaybetmeseydim sadece makbuzu alır çıkardım ama içimden bişey yazın bedava alacağım bronzlaştırıcı kremleri etekleri düşününce neden olmasın dedimtamam benden ne istiyorsun dedim.ali abi ben senden hemen cinsel ilişki istemiyorum erotizm istiyorum dedi nasıl yani dedim.mesela kilaotlu çorabını yavaşça çıkarırımısın dedi.çıkardım.karşı koltuğa italyan oturuşuyla otur bacak bacak üstüne at birazdan fileli çorap getireyim onu giy ama önce o pürüzsüz bacağna dokunmak istiyorum dedi.ve bacaklarımı okaşamya ve öpmeye baslada içimede garip bi duygu wardı.fileli çorap getirdi giydim .bana striptiz yaparmısın dedi içeriye giymen gereken tim giysileri yatağın üzeri koydum onları giy burda yavaşça önümde çıkar dedi.direk üzerine giydedi.giydim geldim yavaşça çıkarmaya asladımki buda benim hoşuma gitmeye basladıüzerimde ağır pardesü tipi kürkü attım.sonra uzun eteği ve bol t-shirt yine üzerimde gri eteğim beyaz gömleğim fileli çorab kollarımdada fileli çorap kaldı.beyaz gömeleğin düğmelerini açarken ali abi dayanamadı kendi üzerindeki şotu çıkardı ve penisini eliyle oynamaya baladı çok garipti ikinci gördüğüm penisdi ve ilkinden farklıydı damarları belli oluyor morumsu ve mantar gibi kalın ucu vardıgömleğimi tamamen çıkardım.sütenimin kopasını ona çözdürdüm.o sıra para sıkıştırdı eteğime ve müzik açtı.beni masanın üzerine çıkardı oyna dedi herşeyim tm mallarım senin dedi.oynarken dayanamayıp arada bacaklarıma elliyordu içki verdi (wodka).sanırsam bacak hastası idi.fileli çorabı kendi çıkarmıa istedi beni masaya oturttu.kendi elleriyle çıkaardı.bayağı bacaklarımı okşadı öptü hatta yaldı sonra ben öpüşcez sandım yanaklarımı ötü boyunuma geçti boynumu emmeye çalıştı.sonra omuzlarıma indi bu arada eli bacaklarımda eteğimi hiç çıkarmadı.böyle daha sexy dedi.göğüslerimi okşadı öptü.beni ters çevirdi sırtımı ve bacaklarımn arkasını yalayıp okşadı içki dküp üzerime yalamaya devam ettiki eteğimi belime sıyırıp penisini popoma sürttü ve popoma bi iki çaplak attı.ve popodan çok çok yavaş bi şekile önce ucunu girdirip çıkardı.sonra tamamını girdirdiki acı burda basladı ama acımasına rağamen tatlı bir ağrı veriyordu birazda kaşınma gibi anlatılmaz bi duyguydu.popodan bayağı 30 dk felan gitti geldi sonra çıokardı ve döl akıttı prezervatif taktı ve beni sırt üztü para dolu masaya yatırdı.ben yine yavaştan yapacak derken vajinama birden girdi canım çok acıdı.ve çığlık attım.gidip gelmeye basladı bu arada bacaklarıımı omzuna aldı sonra indirip gidip gelmeyle birlikte elleriyle bacaklarıma göğüslerime elledi öpüştük.25-30 dk oldu çıkardı sonra prezervatifi çıkardı ve penisini karnımın üstüney koyup boşaldı banyoya gitti tanıda bak dedi ama bakmadımbanyodan gelidi koltuğa oturdu penisi ve kendimi iyice yıkadım gel dedi yanına gittim beni yere oturttu .ağzına al dedi yalamanı istiyorum dedi yok istemiyorum dedi iyi ozaman yıkan da gel dedi ama bi tadına bak dedi bende baktım ağızma aldım.donurma gibi yaladım sonra banyoya gittim yıkandım geldim şimdide ben seninkinin tadına bakayım dedi ve vajinamı yalamaya basladı güzel bi duyguydu tekrar banyo ya gittik beraber 20-30 dk jaküzide oturduk iyice banyo yaptık.sonra oturma odasına geldik üstümü güydüm saate baktımki annemin gelmesine 5-10 dk war ben gideyim annem gelmiştir dedim. makbuzu al dedi. ve masanı üzerinden istediğin kadar alabilirsin.dedi.makbuzu bundan sonra her ay makbuzu dert etme parayı istediğin gibi harca annen yada baban parayı direk bana wersebile ne kadar istersen söyle ben veririm kozmetik ihtiyacını dükkanda hallederiz dedi evede çıktım yukarı çıktım zili çaldım annem daha gelmemişti.5 dk bekledimki geldi içeri girdik...

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil