27 Mart 2014 Perşembe

Okuldaki kızlarla grup seks hikayem

Merhaba seks hikayesi okuyucuları size başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım Okul çıkısı arkadaşlarla öğrenci kahvelerinden birine gittik. Bir sure sonra ben Gözde Senem ve benim favorim Sinem kalmıştık. Neyse havadan sudan konuşurken canımız sıkıldı ve kalktık. Gözde’nin üzerinde dar bir kot ve kazak vardı ve gözlerimi poposundan ayıramıyordum. Sinemde bacaklarını saran kumaş pantolon giymişti. Senem Gözde’nin çok yakın arkadaşıydı. Yolda yürüyorduk tam o sırada Senem’in ayağı kaldırım taşına takıldı ve düştü. Ayağa kaldırmaya çalıştık fakat ayağı burkulmuştu. Yürüyemiyordu. İki kişi yardım ederek Gözde’nin evi yakın olduğu için oraya götürdük. Daha sonra ayağına masaj yapmak için çorabını çıkardığında gözlerime inanamadım. Muhteşem bir çift ayak ve mükemmel güzellikte sürülmüş pembe ojeler dikkatimi çekti. Hemen masaj yapmaya başladım.
Tabi buna masaj denirse daha çok okşuyordum. Neyse on dakika masaj yaptıktan sonra karşısına geçtim oturdum, . Yanımda Sinem vardı, Gözde da mutfakta içecek falan hazırlıyordu. Dayanamadım Senem e ayaklarının ne kadar güzel olduğunu soyladım o sıra Sinem de Senemi kıskanıp benimde ayaklarım güzel deyip çoraplarını çıkarınca iyice sasırdım. Dünyanın en biçimli ve güzel iki ayağı karsımdaydı ve bu yüzden benimki de hemen uçuşa kalktı. Ben oturarak saklamaya çalışıyordum Gözde beni çağırdı artık olan olmuştu ve önümdeki kabarıklığı Sinem ve Senem hayretle izledi. Sex Fakat hiçbir şey demediler. Gözde ya yardım ettikten sonra kızların canı sıkılmıştı Senemin fikriyle şişe çevirmece oynamaya başladık. İlk bana gelmişti ve kızlar soruyu patlattı. Bana ayak fetişisti olup olmadığımı sordular. Bende evet deyince Senemle Sinem direk ayaklarını önüme koydular ve tatlarına bak hangisi daha güzel dediler. Ben önce Sinem’inkinden başladım muhteşemdi inanılmaz zevk alıyordum. O güzelim başparmağı emiyordum. Çok güzeldi. 2 Dakka sonra ayağının tüm parmakları ağzımdaydı. Sıra Senemdeydi. Ayağına uzandım fakat böyle olmaz dedi ve git bal getir dedi. Hemen dedıgını yaptım. Ayağının hemen her yerine bal surdum ve yalamaya başladım. 10 Dakka kadar yaladım artık ayağı buruş buruş olmuştu. Gözde ortalıkta yoktu. Bende iyice Senemle ilgilenmeye başladım. Bu sıra bir çift el benim aletimi serbest bıraktı ve ağzına aldı. Çok güzel yalıyordu. İki dakikaya kalmadan Sinem’in ağzına her şeyimi bıraktım. Sonra Senemle öpüşmeye başladık. Yavaş yavaş aşağılara indim. Senemin yeni tıraşlanmış mis gibi kokan amını yalamaya başladım. Bu sırada benimki de hala Sinem’in elindeydi. Ve yeniden hareketlenmişti. Senemle Sinem yer değiştirdi. Sinem’in amı daha sıkıydı. Belli ki daha önce fazla ilişkiye girmemişti. Sinem’i sırt ustu yatırdım o sıkı amına hızlıca girdim. Ve gidip gelmeye başladı. Artık çığlıklar atıyordu. Boşalmadan çıkardım ama nafile Senem hemen ağzına aldı ve bu sefer onun ağzına boşaldım. 10 Dakka kadar ikisinin de her tarafını yaladım öptüm. Daha sonra Sinem’le Senem geç kaldıklarını söyleyip çıkmak ıcın giyindiler ve 5 dakika sonra gittiler. Gözde de biz sevişirken bizi izlemişti fakat hiç bir şey yapmıyordu. Sonra oturup konuştuğumuz da bakire olduğunu ve bunu kaybetmek istemediğini fakat çok sevişmek istediğini söyledi. Ben de ona onun söylediklerinden başka bısı yapmayacağıma söz vererek yapabiliriz dedim. Biraz mırın kırın etti fakat ısrarlarıma dayanamadı. O da bana ilk ayaklarını uzattı. Ayakları çok güzel diildi fakat çok bakımlıydı daha dun pedikür yaptırmış olmalıydı. Gözde inanılmaz zevk alıyordu ve inlemeler git gide artıyordu. Ayağa kalkıp soymak istedim fakat buna ızın vermedi ve bir tokat atıp sözümden çıkma dedi. O beni soymaya başladı. Her tarafımı yalıyordu fakat ben dokunamıyordum. Kendisi de striptiz yaparak soyundu bu beni çok tahtık etti ve aletim hazır ola geçti. Tekrar ayaklarını yalamam için emir verdi bende başladım çok zevkliydi bas parmaklarını emiyordum. Yukarı çıkmayı denedim ama yine bir tokat attı. Daha sonra sırt ustu yatırdı beni ve ayaklarıyla sıkımı sıvazlamaya başladı. İnanılmaz zevk alıyordum. Ve ayaklarına boşaldım. Ayaklarının her tarafı dol olmuştu ben tam doğrulurken ayaklarını göstererek onları sen kirlettin sen temizle dedi ve ağzıma dayadı. Bir yandan iğrendim ama sonradan acayip zevk almaya başladım. Artık bas parmaklarını ısırıyordum o da yeniden çığlıklar atmaya başladı. Ayaklarını temizledikten sonra onu ben tek tek gıydırdım. Biraz oturup muhabbet ettikten sonra evden ayrıldım Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. Diğer hikayeyelerimde görüsmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder