30 Mart 2014 Pazar

Onu Görünce Dayanamadım!

24 yaşında bir kızım var, 2 yıllık yüksek meslek okulunu bitirdi, şimdi İzmitte büyük bir AVM de Vardiyalı çalışıyor. Kocamla Sex hayatımız 1999 yılındaki depremi yaşadığımız gece bitti, yani kocamın siki birdaha kalkmadı. Kocamın gitmediği hekim psikolok kalmadı, yine de durumu düzelmedi. Ben de ozamandan beri sikişmeye hasret kaldım. Eh burasıda ufak bir belde, herkes birbirini tanır, ne kadar yarrağa aç olsamda, dedikodudan çekindiğim için kimseyle bir halt edemedim, taki yan komşumun 18 yaşındaki Oğlu Hakanı kadınlar gününde arka bahçede 31 çekerken görene kadar...
Bizim evler yan yana ve bahçe içindedir. O gün yan komşum Zikriyenin günüydü. Yaz mevsimi olmasından güne katılan tüm kadınlar Zikriyenin ön verandasında toplanmış, çay pasta kurabiye eşliğinde laflıyorduk. Bir ara kadınlardan biri benden dantel örneği problemmis, alıp getirmek için kendi evime geçtim. Arka odadan dantel örnek olarak aldım, tam döneceğim gözüm Zikriyenin arka bahçedesindeki Hakana takıldı. Hakanan (yan komşum Zikriyenin oğlu) asmanın altında 31 çekiyordu. Annesine gelen kadınları görünce azmıştı anlaşılan. Perdeyi hafif aralayıp biraz dikkatli baktığımda odun gibi yarağının damarları çıkmış, nasıl da ovalıyordu anlatamam. O anda tahrik oldum ve resmen amım sulandı. Kolay değil, 11 yıldır kocamla tık yok yatakta. Durdum Hakanın 31 çekmesini seyrettim. Seyrederken elim kendi kendine külodumun içine kaymış, amımı okşamaya ve parmaklamaya başlamıştım. Osman fışkırmaya başladığında içim gitti resmen. Ben de amımı ovarak orgazm olmuştum. Neyse, toparlanıp yeniden Zikriyelere gittim, ancak kadınlarla sohbet ederken hep aklım Hakanda ve onun o görkemli yarağındaydı...O gece dayanamayıp, dolaptan taze ve büyük irisinden bir Patlıcan alıp, yalnız yatağımda Hakanı düşünerek kendimi tatmin edip, amımın ateşini söndürdüm ve uyudum. O günden sonra ikide bir Hakanı küçük tefek işlerde yardım isteme bahanesiyle evime çağırıp firikikler veriyordum. Tabi gözüm sürekli önündeydi. Hakan da frikik verdiğimde çaktırmadan bakıyor ve önü kabarıyordu. Ama bir girişimde bulunmuyordu, belki de annesine söylerim diye korkuyordu çocukcağız. Bu böyle bir 2 hafta daha devam etti ve ben artık daha da azmış ve dayanamaz hale gelmiştim. Anladım ki ben birşey yapmazsam Hakandan bir girişim olmayacaktı. Ve Hakana bir numara yapmaya karar verdim. İçime siyah iç çamaşırları giydim, üsbütüne beyaz ince bir triko bluz giydim ve ön dekoltesini de açtım. Südyenim olduğu gibi görünüyordu. Uzun, siyah, önden butonli eteğimi de giydim ve ön butonlarıninin alttan 4 tanesini açtım ki baldırlarım görünsün diye. Mutfakta lavabonun altındaki sifonu çekip musluğu biraz açtım ve yere su akıttım. Sonra da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder