27 Mart 2014 Perşembe

Olgun Halamın dar amı

Ben serhat istanbul dan halamla yasadigimiz o enfes sex macerasini anlatacagimm.Halam da 30-32 yaslarinda esinden ayrilmis dayimlarda kaliyordu..Halam yaklasik 1 ay bizde misafir olarak kaldi.Bi aksam vakti herkes uyumustu halamla beraber kalmistik catida sigara iciyoduk.Hava iyice sicakti halam basortusunu cikarmisti sonra ustunu cikarmisti sadece ince beyaz bir bluz kalmisti..Sutyeni kaplan postuydu cok fena derecede sikim kalkmisti.

Tabi bu arada ben catiyi kitlemistimm.sonra hala basimi kucagina koyabilir miyim dedim koy dedi.Amı enfes kokuyordu..Sonra ne olduysa bir anda gozum goguslerine kaydi..Olgun birkadin icin fazlasiyla iyiydi.Oda anladi goguslerine baktigimi..Neden bakiyosun dedi..Bende o memelerinin arasinda kendimi kaybetmek istiyorum dedim ve memelerini tutup sikmaya basladim..Dayanamadi tokat atti bende bi tokat attim..Altindaki elbiseyi bi cektimm ki kuloduda kaplan postuydu..İyice azmistim..
Ondan sonra bi sigara yakti halam fitilini amina sokup cikartti sonra bana ic dedi bu sigarayi direk ictim o sigarayi..Yumusacik bi ami vardi..Saclarindan tutup kokune kadar aldi benim dalgayii.Agzina bosalmistim zatenn.Hepsini yuttu..Amina sokmaya calistim geri itti bosaldin dedi.Sokarsan hamile kalirim dedi..Dayanamadim amini yalamaya hasladim cikolata gibi yiyesim geldi o kadar yumusacikti.Tuttu benim dalgayi bi sakso daha cekti gogusllerine bosaldimm.Sonra goguslerinde kalan menileri yuttu.Ve erkegim benim dedi kafami tutup zorla amini yalatmaya basladu.Suratima bosaltimm..Cok hosuma gitmisti..Ustumuzu giyinmistik ve herkes kendi odasina gitmisti..Cok fena bi geceydi tadi hala damagimdadir..

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil