7 Nisan 2013 Pazar

Sevgilimin isyerinde

type='html'>Bir gün sevgilimin iş yerini arayıp yanına geleceğimi çalışanlarını erken göndermesini harika bir süprizim olduğunu, ona hiç yaşamadığı bir gece yaşatacağımı söyldim. o da tamam hemen gel dedi. Telefonu kapattıktan sonra üzerimdeki her şeyi çıkarttım.çırılçıplak kalmıştım.üzerime boyu dizlerime kadar gelen bir ince bir palto giydim.ayaklarıma topuklu deri çizmeleri taktım. .

Dudağıma kırmızı bir ruj sürüp dışarı çıktım.hava rüzgarlıydı. soğuktan memelerim sertleşmiş dimdik olmuştu. arabama atlayıp sevgilimin iş yerine gittim. arabamı farketmiş olacakki, hemen kapıyı açıp beni içeri aldı. dudağıma bir öpücük verip.paltonu ver de asayım dedi. ben de çok istiyorsan kendin al dedim.tama dedi ve paltomun düğmelerini çözmeye başladı.düğmelerimi çözdükçe heyecanlanıyor,

yüzünü ateşler basıyordu.bi yandan düğmelerimi çözüyor bir yandanda diliyle vücudumu yukarıdan başlayarak aşağıya doğru yalıyordu. en son düğmeyi çözdü..dilini ateş gibi yanan amıma daldırdı.önümde diz çökmüş deliler gibi yalıyordu ıslak amımı. sanki ağzının üstüne oturmuştum sikiyle siker gibi amımı diliyle sikiyordu. onu yerden kaldırıp çalışma masasını başına götürdüm.gömleğini ve pantolonunu çıkardım.o koltuğa oturdu ben masanın üstüne uzandım. bacaklarımı omuzlarına alıp

ıslanmış amımı yalamaya devam etmesini söyledim. bacaklarımı havaya dikmiş sikini sokar gibi dlini amıma sokuyor parçalar gibi yalıyordu. bu zevke dayanamayıp boşaldım.sıra bendeydi.ben onu zevkin doruklarına çıkaracaktım. ona koltuktan inip ayağa kalkmasını söyledim.önünde diz çöküp sert ve kalın . sikini yalamaya başladım.o saçlarımı tutup ağzımın içinde gidip gelmeye başladı.gidip geldikçe ben kuduruyor,

sikinin tamamını ağzıma soksun diye götünden ittiriyordum. fakat siki o kadar büyüktü ki sığmıyordu ağzıma . biran önce ağzımın içine boşalmasını istiyordum. boşalmaması beni daha çok azdırıyor ve sikini daha şevhetli yalamama neden oluyordu. dilimin azgın oyunlarına dayanamadı ve bütün suyunu ağzımın içine akıttı.

ama siki sertliğinden hiç birşey kaybetmemişti.sikinin kalınlığı ve sertliği beni delirtiyordu.onun amımın en derin köşelerine kadar girmesini istiyordum. hadi dedim bir kere de beni domaltarak sik dedim. bu benim en sevdiğim pozisyon. kalçalarımı havaya diktim ellerimle masayı tutuyordum. o önce amıma ve götüme sürtmeye başladı. Beni daha çok heyecanlandırmaya amımı daha çok sulandırmaya çalışıyor,

bana oyunlar oynuyordu. ben hadi gir içime, hadi sik beni diye inliyordum. sonunda sikini amıma daldırıp beni bağıta bağırta sikmeye başladı.ben öyle kudurmuştum ki masayı parçalayacaktım. elleriyla belimi tutmuş, içimde gidip geliyordu. o gidip geldikçe taşşakları amımı yalıyor beni daha . da delirtiyordu.ikimiz de bağıra bağıra orgazm olduk. ama hala ikimizde doymamıştık. onu koltuğa oturtum.siki hala kalın ve sert havada dikiliyordu.sikine krem sürdüm.ona götüme krem sürmesini söyledim.

o bacakları açık siki havada üzerine binmemi bekliyordu.üzerine çıktım.sikini elime aldım ve yavaş yavaş üzerine oturmaya başladım.önce ucunu değdirdim götüme. sonra aşağılara doğru indim ve tamamını götümün içine aldım. çok canım acıyordu ama canımın acıması beni azdırıyordu.sikinin üzerinde deliler gibi zıplıyor beni  ısırması için ona yalvarıyordum.sikini köküne kadar götüme soktum ve taşşaklarını avuçladım.

o da azgın dişlerini omuzlarıma geçirdi.acıdan ve zevten inliyordum.daha sonra o beni canımı acıtırcasına masaya doğru itti. sikini götümden çıkarmadan ayağa kalktı.benim yüzüm masaya kalçalarımda onun sikine yapışmıştı.götümün içinde hızlı hızlı gidip gelmeye başladı.ben zevkten aahh ohhh sesleri çıkarıyordum o beni daha sert sikiyor daha çok bağırttırıyordu.ikimizde çıldırmış gibiydik.sonun da dayanamadık ikimiz de boşaldık…harika bir gece geçirmiştik…

2 yorum:

  1. ben mersinden murat yas 24 bayan kuaforuyum
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. ankaradan reel sx ve sevişmek için kendine güvenen özgür olan özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan azgın sxi tangalı kapalı reel bayan ariyorum.gizlilik hijyen güven bende herdaim önemlidir defalarca orgazm olmak zevk almak boşalıp rahatlamak zevkten inim inim inlemek garantidir ve olmazsa olmazımdır.yaş sınırım yoktur.boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar dul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lezbiyen hiç farketmez.eşinden sevgilisinden kocasından erkek arkadaşından veya nişanlısından sx konusunda memnun olmayan hoşnut kalmayan yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden veya gerçekten yanlız ve mutsuz olan zevk almayan orgazm olamayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan reelde sınır kural limit tanımadan sınırsızca ve özgürce herşey dahil sx yapabilceğim heryaş ve kesimden bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan tanga giyen ankaralı azgın sxi kapalı bayanlarla tanışmak reelde görüşmek sx yapmak isterim.ilanımla ciddi olarak ilgilenen özgür olan ankaralı bayanlardan tel çağrı kendilerini tanıtıcı mesaj kendilerine ait resin mmsi video bekliyorum önemlen duyrulur.NOT : reelde sx yapmadan sadece ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa yalanmak ve yalamak anal veya oral sx yapmak sevişmek isteyen ankaralı azgın sxi tangalı açık kapalı bütün bayanlarda bana ulaşabilirler.skype azginbekarhotmailecome sıfır beşdörtdört beşbirbir beşdörtyetmiş. müsait yer ayarlarım

    YanıtlaSil