5 Nisan 2013 Cuma

Seks Hikayeleri - Abimin Arkadasiyla

type='html'>Mrb seks hikayeleri okurları ben Aycan 18 yaşındayım abimin bi arkadaşı vardı adı emreydi 20 yaşındaydı ve çok yakışıklıydı atletik vücudu her zaman dikkatimi çekiyordu ve ondan çok hoşlanıyordum bazen onuna göz göze gelioduk.bi gün emre eve gelmişti abimle görüşmk istediğini söyledi fakat abim evde yoktu bn de abim evde yok ama gel istersen dedim o da iyi olur çok yorulmuştum zatn dedi.abime mesaj çekti ve abimin akşama kadar gelemiyceğini söyledi.sonra bn istediğin bişe var mı dedim içecekbişe verirsen iyi olur dedi ve ona soğuk bi kola getirdim.sonra oturduk konuşmaya başladık nasıl olduğunu anlamadan kola üstüme döküldü.beyaz mini elbisem vücuduma yapıştı.öff dedim emre özür diledi bn de sen biraz bekle üstümü değiştirip geliorum dedim ve her ihtimale karşı kapımı kilitledim.üstümü değiştirip kapıyı açtığımda emreyle göz göze geldim kapıda dikilmiş benim çıkmamı bekliyordu.sonra bn tam kafamı çeviricekken omuzlarımdan tuttu ve beni kendisine doğru çekip öpmeye başladı.sonra beni duvara yapıştırdı dudaklarımı vakum gibi içine çekiyordu.ben onu itmiyor öpmesini istiyordum.sonra yeni giydiğim elbisenin üstünden göğüslerimi okşamaya başladı her yerim alev alev yanıyordu.askılı elbisemin askılarını indirdi ve göğüslerimi emmeye başladı.geri geri giderken yatağıma düştüm ve onu ittirdim yapma diye fısıldadım emre de bana seni çok seviyorum seni istiyorum dedi sonra bıraktım onu emreyi bn de çok seviyor ve arzuluyordum hızlıca kilodumu indirdi.aletini amıma soktu.yavaşça sikmeye başladı.canım çok yanıyodu ama sonra zevk almaya başladım.git gide hızlanıyodu ve bn de ohh die inliyordum.bn çok azmıştım emrede içime boşalıp duruyodu beni ters çevirip götümden sikmeye başladı.çok canım yandı ama zamanla yine zevk almaya başladım...

2 yorum:

  1. ankaradan maddiyata önem vermeyen reelde anal oral ve vajinal yapabilceğim kendine güvenen özgüveni ve cesareti tam ve yerinde olan sınırları olmayan özgür olan ne istediğini bilen bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan kapalı çirkin sxi bayan ariyom.çünkü güzel bayanlar kaprisli oluyor.yaş boy pos kilo evli bekar dul genç yaşlı nişanlı çalışan çalışmayan okuyan okumayan iş kadını ev hanımı patroniçe işçi lez hamile gebe farketmez.eşinden sevgilisinden nişanlısından memnun olmayan yeteri kadar ilgi alaka görmeyen kendini yanlız mutsuz hisseden yanlız mutsuz olan bayanlara duyrulur.azginbekarhotmailcom reelde sadece yalanıp yalamak anal oral yapmak sevişmek isteyen bayanlarada açığım.05445115470

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil