3 Nisan 2013 Çarşamba

Ablamla Tatilde

type='html'>mrb seks hikayeleri fanatikleri bugün size başımdan geçen ensest hikayemi anlatıcam. ben utku 18 yaşındayım. geçen yaz ailece tatile çıktık. gittiğimiz yerde odalar hep iki kişilikti. annemle babam bir odaya ben ve ablam fatma bir odaya yerleştik. ilk günün yorgunluğu ile o gün akşama kadar uyuduk. sonra akşamına biz ablamla diskoya gittik. ablam okdar çok içmiştiki sarhoşluktan ne yaptığını bilmiyordu. sabah olduğuna çok içtiğini ona yaramadığını bidaha içmemesini söyledim. ve sahile indik. annemle babam çamur banyosuna gitmişlerdi. ablamda babamın yokluğundan faydalanarak g-strit bikinisini giyip inmişti sahile. sahile gidene kadar belinde havlu olduğu için farketmemiştim. sahilde havlusunu indirince kendisine kızdım fakat çok kişi yoktu fazla uzatmadım mevzuyu hemen denize girmek istedi ve havluyu bırakarak denize doğru yürümeye başladı. ilk defa ablamı böyle görüyordum. götünün arasına kaçmış bikini altı ile yürüken çok sexi görünüyordu ilk defa ablama karşı böyle bir şey hissediyordum sikim kalkmış şortun üstüne çadır kurmuştu.

biraz güneşlendikten sonra bende yanına gittim. sonra suda şakalaşmaya başladık. bir birimize su sıçratıyor birbirimizi gıdıklıyorduk. birkaç sefer elim kıçına değdi ve şaplak attım. sikim yine kalkmıştı ablam belime sarılmış arkamdan gıdıklamaya çalışıyordu birden sikimi kavradı ve aniden bıraktı. senin sikinle çok oynadık galiba hemen kalkmış benim göt te açık şimdi denizde sikersin sen beni dedi. utanmıştım ve ablam ilk defa böyle konuşuyordu. sonra anladımki sabah yine içki içmiş. içki içince ruhuna bir orospuluk gelmiş. öğleye doğru odamıza gittik. ben bi duş alıp geliyorum bende yatağıma uzanmıştım. banyoya girdi fakat kapısını kapatmadı tamamen açık bıraktı. yattığım yerden küvet görünüyordu. ablam g-strit ini eğilerek çıkartınca muazzam görüntü karşımda belirdi sikimde kasılmalar başladı ablam üstünü de çıkartıp küvete girdi ve küvetin perdesini kapattı. sikim ağrımaya başladı boşalmalıydım. nasılsa küvetin perdesi kapalı diye banyoya gireyim dedim. ablamdan izin istedim çişim geldi giricem müsaitmisin dedim .gel perde kapalı dedi. küvet ve klozek çok yakındı bir birine klozetin oraya geçerek 31 çekmeye başladım ne kadar çabuk boşalır gidersim iyi diyordum. tam boşaldım o sırada ablam perdeyi araladı ve seni azgın tosbağa diyerek gülümsed.boşalıp çıktıktıktan sonra konuşmadık ablam ben biraz gezicem sende gel dedi. gezerken birkaç kız arkadaş buldu kendine sonrea beni odama gönderdi ve sen git biz kızlarla eğlenmeye gidiyor gelirim ben dedi. tamam dedim odaya doğru gidiyormuş gibi yaptım sonra dönerek ablamları takip etmeye başladım bir bara girdiler saat gece 11 olmuştu. uzaktan ablamları izliyordum. ablam içtikçe sarhoş oluyor daha bi orospu gibi davranmaya başlıyordu. saat gene 1 gibi ordan çıktılar kızlar kendi odalarına doğru gittiler bende ablamı karşılayarak odaya götüreyim deidm.sarhoşluğun etkisiyle üstündeki badiyi çıkarttı bir hamlede giydirmeye çalıştım ama bana bağırdı çok ses çıkmadan odaya sokmaya çalıştım rezil olmayalım bari dedim. ablam senin istediğin bunlar değilmi diye göğüsleriini okşuyordu abla yapma giyin dedim. sonra haaa senin istediğin sıcacık bir amcık demekki dedi odaya girmiştik zaten sonra eteğini kaldırdı işte istediğin şey bu dedi. kilodunu indirdi ve hadi bekliyorum dedi. yapma abla yat uyu falan demeye çalışıyordum o ise sesini yükseltiyordu. hadi yoksa bağırıcam dedi bu durumu açıklayamazdım. telaşı üstümden attığımda ablamın sulu amcığını gördüm. sonra dayanamadım sikimi çıkarttım işte geliyor büyük kral dedi. arkasına geçtim götünden sikeyim bakireliği bozulmasın dedim. götüne sürtüyordum hadi amıma sok diyordu sarhoş ne dediğini bilmiyor dedim içimden sonra götüne zorlamaya başladım çok kızdı acıyor amıma soksana dedi. bende amına sürttüm ve sokmaya başladım 40 yıllık orospu edasıyla bir oh çekti. sonra git gel yapmaya başladım ve içinden çıkartadak göğüslerine boşaldım. büyük bir haz duymuştu. çok ta yorulmuştum o şekilde yatağa yattım. uyuya kalmışım. sabah uyandığımda ablam banyodaydı banyo yapıyordu. günaydın abla dedim. sonra bana nie ikimizde çıplağız ve nie üstümde meni var diye sordu bende çok sarhoş olduğunu kendisini sikmezsem bağıracağını hatta bağırdığını anlattaım. sonra çok sarhoştum hatırlamıyorum nasıl bir şey bu sex dedi. mademki bir kere yaptık bir daha yapalım dedi ve küvete girdim. bu sefer sarhoş değildi ve her soktuğumda daha büyük inlemelr geliyordu. çünkü sarhoşken acıyı hissetmiyordu. o sırada kapı çaldı gelenler annemlerdi hemen belime havluyu doladım ve kapıyı açtım napıyorsunuz sesiniz çıkmıyor hiç dediler bende hiç banyoda küvette şakalaşıyorduk dedim. biz şehre iniyoruz haberiniz olsun dediler sonra gittiler ablam yorgun düşmüştü . ogün kestik ama tatilin kalan günlerinde her yanlız kaldığımızda devam ettik. hatta evde bile yapıyoruz bazen.

2 yorum:

  1. slm ben urfadan sedat yaş 23 boy 1.75 kilo 70 yeşilgözlü ve yakışıklı biriym benimle herkonuda konuşacak ve her şeyi yaşayabilecek türkiyenin her ilinden olabilir sohpeti dili sıcak bayan arkadaşlar bekliyorum nerde olduğun önemli değil önemli olan tanışmak tartışmak ve paylaşmak gizlilik ve ciddiyet önemli ben buyum diyorsan işte numaram numaram özele açık ama özelden aramasan sevinirim 0544 266 62 64öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil