3 Nisan 2013 Çarşamba

Cemre

type='html'>Merhaba seks hikayeleri okuru arkadaşlar ismim cemre 23 yaşında bi reklam ajansında idari işler şefiyim. Ben daha önce 1 yıllık bir evlilikten sonra boşandım boşanma sebebim ise patronum zafer beydi.

Zafer 49 yaşında 3 çocuk sahibi ama oldukça merhametli bir adam çok sıcakkanlı bir insandı benden hoşlandığını farkediyordum ve bende ona boş değildim açıkçası ve bir ilişki yaşamaya başladık çok tutkuluydu, benden eşimden ayrılmamı ve sadece onunla olmamı istediğini söyledi. Zor bir karardı ama eşimi aldatmaktansa boşanmak daha iyidi boşandık ve ilişkimiz son sürat büyük bir aşkla devam ediyordu. O süre içinde zaferden hamile kaldım ama bunu zafere bile söylemeden kürtaj oldum çünkü çocuğu doğurmamı isteyebilirdi gayrımeşru bir çocuk asla doğuramazdım bu yavruma haksızlık olurdu. İlişkimiz başlayalı 6 ay olmuştu patronumun 24 yaşında yağız isimli bi oğlu vardı ve yağız ajansa çok uğramazdı fakat her geldiğinde sohbet eder iyi vakit geçirirdik ajansta.

Yağız bi zaman sonra bana karşı bişeyler hissetmeye başlamıştı ve nihayet bunu dile döktü çok şaşırmıştım ama yağız çok yakışıklı aynı zamanda iyi huylu bi delikanlıydı birgün buluştuk ve deli gibi öpüşmeye başladık sanki yıllar sonra kavuşan iki sevgili gibiydik meğersem bende ondan hoşlanıyormuşum. Şimdi ise zaferle de oğluyla da ilişkim devam ediyor ama çok huzursuzum yağızdan ayrılmak istedim ama beni bırakmıyor sen benim kadınımsın babamda bunu öğrendiğinde çok sevinecek seni çocuklarından ayırmıyor diyor çok utanıyorum. Aslında zaferden hala hoşlanıyorum ama yağız da kafamdan çıkmıyo, şimdi işi bıraksam tüm geleceğim kariyerim orada 4 yılımı verdim ben ajansa ama zafer öğrenirse beni mahveder biliyorum.

Şimdi size sormak istediğim şey zafere yağızla ilişkimi söylemeden oğlun benden hoşlanıyo desemmi çünkü eninde sonunda öğrenecek ve öğrendiğinde yıkılacak biliyorum ve benim CANIMI OKUYACAK BUNUDA BİLİYORUM yada bitirmeden ikisiyle de devam etsemmi ki bunu yapamam baba oğul ya nasıl kıyarım ama tek bildiğim şu ki zafer bunu öğrenirse tüm mesleki kariyerimi bitirir beni süründürür.

Aslında bana mantıklı gelen oğlunun bana aşık olduğunu ama benim bunu istemediğimi söylemek. Sizce nasıl olur ne olur yardım edin çok kötüyüm deliricem...

1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil