2 Nisan 2013 Salı

Liseli Merve Bakirelik Sex Hikayesi

type='html'>Merhabalar Seks Hikayeleri okuyucuları, adım Merve. Ben meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim. Okulun son haftalarıydı, ben her zamanki gibi eteğimi kıvırmış okula gittim. O gün biyoloji dersimizin konusu üremekti. Konuya tamamen duygusal yaklaştım ve bir an kendimden geçtim. Derhal boşalmam gerekiyordu. Sabah olduğundan ve devamsızlık sorunu olduğundan eve de gidemiyordum, ama benim boşalmam lazımdı. Bunu kalemle yapacaktım. Derste midem bulanıyor diye hocamdan izin aldım ve tuvalete gittim. Kalemi amıma sürtüp boşalmaya çalışıyordum. Ama sadece sürtmek beni kesmedi. ve sokmaya karar verdim ama daha bakireydim. Bu yüzden sadece ucunu sokmaya karar verdim. Bir an kendime hakim  olamadım ve kalemin yarısını içime aldım. işte o an bekaretim bir kalem  tarafından gitmişti. Artık kalemin tamamını içime alabiliyordum, bu arada da çok acı çekiyordum ayaklarım yerden kesilmişti uçuyordum ve büyük bir patlamayla zevk suyum kanla beraber süzüle süzüle ayaklarıma kadar iniyordu sonra hemen tuvalet kağıdıyla bacaklarımı temizledim, o sırada teneffüs zili çaldı. Akşam eve geldiğimde de aynı işi tekrarladım. Çok acıyordu evde de kimse olmadığı için rahatça bağırıyordum. Tam o sırada annem geldi. Artık bir erkekle deneyeceğim fakat korkuyorum..

2 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi…..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil