1 Şubat 2013 Cuma

Sarhoşken Sikti Beni

Selam ben eda 29 yaşında sexsi bir kızım.O gün sevgilimle buuşup birşeyler yapacaktık.Buluştuk.Gezdik eğlendik sonra sevgilim beni evine davet etti.bende kabul ettim.gittik evine.oturduk.bana viski verdi.ben viskiyi içince kendimden geçtim(içki içince hep böyle olurum da).sonra sevgilim beni kucağına alıp odasına götürdü.yatağa attı.sonra gözümün ucuyla baktım oyunuyordu.bn noldu dedim.bişey yok aşkım dedi.geri yattm.tam uyuyacaktım ki geldi boynumdan öptü beni.sonra üzerimdekileri yavaşça çıkardı.okşadı
önce beni biraz.sonra altıma indi ve b tane geçirdi.çok sertti.tam bağıracaktım ağzımı kapattı ve bişey yok canım harika olucak dedi.sustum.daha yavaş vermeye başladı.sonra yavaşça hızlandı.tam bir saat önden verdi bana.sonra boşaldı.bi sigara içtik birlikte.sonra ben üstüne çıktım yapmaya başladık tekar bende boşaldım.sonra yüz üstü yattım yaptı öyle beni.daha sonra beni alıp duvara yasladı yaptıı yaptııı tekrar boşalıyodu ki ittim.olmas dedim.bn bakireyim.tmm dedi.çevirdi arkadan verdi.tam 4 saat yaptı.ilk seximdi.amaiyiydi.eğer beni isteyen yakışıklı güçlü bir erkek varsa.. bekliyorum.

1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil