1 Şubat 2013 Cuma

İkimizde Bakireydik Artık Değiliz

Merhaba sevgili okuyucular,ben İstanbul’dan Tolga , 184 boylarında 72 kiloyum,yakışıklı ve etkileyici bir fiziğim var . 22 yaşındayım ve sevgilim Aslı benden bi yaş küçüktü ama yaşıtlarından çok farklı,olgun ve muhteşem bi fiziğe sahipti Okuldayken bile mesajlaşırdık . Öpüşme zamanını atlıyorum onlar basit şeyler (; . Birgün ben okuldayken konu ellemelerden açıldı,bana “bacaklarıma dokunmanı istiyorum” dedi,bende açık konuş biraz daha dedim çünkü hoşuma gidiyodu o da “elle işte beni yaa” dedi utanarak , okulunda kütüphane nöbetçisiydi,beni çağırdı bende gittim bi nöb. daha vardı,tenefüs olunca o çıktı ve baş başa kaldık,kapıyı kitledi,oturuyodum kucağıma oturdu öpüşmeye başladık bende o kısa eteğinin altından bacaklarına ellemeye başladım , o gün erken çıktı bir yere gidip oturduk kulağına “biraz daha yukarılara çıkabilir miyim ?” dedim,istediğini yap dedi ve götüne de ellemeye başladım,açık bi apt. kapısı bulduk içeri soktum bunu ve elimi gömleğinden içeri attım bi elimle göğsünü diğeriyla götünü sıkıyodum ve öpüşüyoduk,
bi kapı sesiyle oradan ayrıldık ne yazık ki o gün icraata geçemedim,sürekli bize geliyodu ve her geldiğinde sevişmenin düzeyi artmıştı,mesajlarda her şeyden apaçık sözediyoduk.Birgün ev boş değildi,bana çatının anahtarını almamı söyledi,aldım ve çıktık çatıya girer girmez duvara yapıştırdı beni ve öpüştük,sonra soydum onu ve mükemmel göğüslerini sıkıp yaladım,kafasını bastırdı ve hızlan dedi,delirmiş gibiydik,bi sandık vardı,sandığa çıktım ve sikimi açtı,yavaş yavaş yalıyodu birden kafasına bastırdım ve deli gibi yalıyodu boşalttı beni , bende onun amını yaladım çok fena azıyodu amını yaladığım zaman , bi yandanda götünü parmaklıyodum harikasın dedim, domaldıı ve gir aşkım dedi başını soktum götünün yandığını söyledi,bende sikimi biraz ıslattım ve daha kaygan oldu,yavaş yavaş sokmaya çalıştım,çok ağrıdığını söyledi birden bi yüklendim aahhh diye bağırdı ve kurudu kaldı resmen ama ben artık uçmuştum bi kere durduramadı,deli gibi siktim o koca götünü,devam et bitanem dedi,daha sert yüklendim ilk sikişim olmasına rağmen götü nerdeyse sikimin tamamını alcaktı bir süre dinlendikten sonra gözleri kapalı sırt üstü yatıyodu,sikimi amına sürtmeye başladım,çok hoşuna gittiğini farkettim,açmıyodu gözlerini başını hafiften soktum ve yüzünde hafif bi acı gördüm aldırmadım,yüklendim ve artık içindeydim,1 yıllık sevgilimi amından sikiyodum,kanlar akıyodu ama aldırmadım hızlandım ikimizde uçtuk resmen sonra kucağıma oturdu ve otur kalk yaparak siktirdi kendini tam boşalcam dedim benim 17 ‘ lik aleti ağzına aldı , göğüslerinin arasına koydu ve vücuduna boşaldım duramıyoduk deli gibi sikişmek ve sevişmek istiyoduk saatlerce siktim,götüne boşaldım amını siktim,göğsünü , götünü , amını yaladım,aleti yalattım ve her hafta 1 kez yaşıyoduk bunları artık açılmaya başlamıştı göt deliğii,her hafta ev boş olduğunda atıyodum onu yatağa ve deli gibi sikiyodum ,

1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil