21 Ekim 2012 Pazar

Yengemle Sex

en gölge şuan 25yaşındayım başımdan geçen olay bundan 8sene önce olmuştu. yani ben 17 yaşımdayken olmuştu.hikayeme geçeyim.ben devamlı köye gidip gelirdim bu arada amcamın karısıylada aram git gide sıkılaşmaya başlamıştı.bu arada yengem 28yaşında çok güzel ve çekici bir

bayandı.yazın amcamlara yardım için köye gittim . günler geçtikce benim alet yerinde durmaz oldu.ve ben çıldıracak gibi olmuştum.gözüm kararmıştı.bende tek çare olarak yengemi yakın takibe aldım.devamlı onu takip ediyordum. bir gün onu ağaçların arasında işerken gördüm ve onun yeni traş ettiği balını

görünce belim alet yerinden fırladı hemen orda mastürmasyon yaparken yengem beni fark etti.ve hemn ordan uzaklaştı. haftada bir amcamlar şehire .

giderlerdi.ama ben gitmedim niyetim yengemi sikmek idi.bir plan kurmaya hazırlandım.amcamlar gittikten sonra hemen yengemin yanına gittim havadan sudan konuşa

konuşa söz sexe geldi .bana sen neden diğer gençlerle beraber gidip bir kız kaldırım neden sevişmiyorsun dedi. bende benim ilgimi kızlar çekmiyor dedim oa o zaman ne çakiyor dedi.evliler ilgimi çekiyor dedim.şaşırdı ama sonra tabi haklısın nede olsa onların kızlık sorunları yok dediğinde bu sefer ben şaşırdım.arab sıra tv.seyridiyorduk bu arada tv.bir kadınla erkeğin dövüşünü gösteriyordu. ben nasıl bir kadın bir erkeği nasıl vururdedim yengemde tabi normal bişey dedi ben hayır dedim o evet dedi .onan sonra yengem istersense senle

ben göreşelim bakalım kim kimi yener dedi.ve idda girdik kim yenerse diğerinden istediğini alacaktı.göreşmeye başladıktan 5 sonra yengemi sırt üste

tere attım ve yengeme nasıl yendim dedim. o hadi n istiyon deyince bende seni istiyorum dedim olmaz deyince ama söz

vermiştin oda mecbur kabul etti .bir an önce onun içine girmek istiyordum.ve hemen eteğini üstekaldırıp kilidonu aşağı çektikten sonra hemen benim aleti içine soktum .5dakika üstünde gidip geldikten sonra boşandı.ama ömrümde böyle zevk almamıştım.ondan sonra birde götten siktim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder