21 Ekim 2012 Pazar

Eniştemle Yaşadıklarım

Slm ben takama adımla size yazıyorum takma adım sinemis daha öncede eniştemin bana yaptığı ilk tecavüzü anlatmıştım.o günden bügüne bi çok kez eniştemle birlikte oldum ama size bi tanesini anlatacağım ilerki zamanlarda diğerlerinide anlatacağım mereak etmeyin. eniştemin beyaz

eşya dükkanı. var ben yazları hem vakit geçirmek hemde eniştemi yolmak için onun yanında çalışıyorum.eniştemle daha önceden ilişkim oldu fakat

ablamın kocası olduğu için onunla yatmak beni pek mutlu etmiyodu ama.19 yaşında olmam,kalçalarımın ve göğüslerimin dolgun oluşu onu çıldıtıyodu. bende bunun

farkında olduğum için onu tahrik etmek için dar ve ince şeyler giyip onu dahada delirtiyordum.ara sıra onun odasına girip ortalığın tozunu alma bahanesiyle egilip askılı tişörtümden göğüslerimi gösterirdim.domalıp toz alırdım aleti fırlayacak gibi olurdu. bi gün eniştem beni odasına çagırdı.o gün yine her şeyim ortadaydı.ben içeri girdiğimde kapıyı kitledi anladım beni becermek istediğini.ben sanki istemiyomuş gibi karşı koyarmış

gibi yapacaktım ve öylede oldu.arkama geçip belimden sarıldı ve bende kollarında debelendim.aletini kalçalarımda çok kolay hissedebiliyodum ve kalçalarımla aletinin

üzerinde daire çizerek dans ediyordum. sonra büyük deri sandalyeye oturdu ve beni.demir gibi olan aletinin üzerine oturttu daha öncede beni götümden

mutfakta becermişti.ben onun aleti üzerinde zıplarken götüme boşalmıştı.sonra beni kaldırıp en büyük fantazisi olan italya 31i(göğüslerimin arasına yarağını alıp ovaladım) .

yaptırıp tekrar aletini kaldırttı.beni sandalyeye oturttu kendi ayağa kalkıp kazık gibi yaptığım aletini amıma yavaşca soktu.gidip geldikçe

sandelye yerinden oynuyo ve tekrar sikini amıma geçiriyodu 3-4 dakika gidip geldikten sonra sikini amımdan çıkarıp göğüslerime boşaldı

ve aletini yalamamı istedibende yaladım ve tekrar aletini kaldırıp beni masaya domalttı göt yanaklarımı aralayıp götümü parçalarcasına sikti.gidip geldikçe odadaki

klimanın soğuklugu kalçalarıma vuruyodu.tekrar götüme boışaldıktan sonra toparlandı ve o hafta haftalığıma %100 zam yaptı.size tekrar yazacağım yaramaz kız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder