11 Nisan 2015 Cumartesi

Kuzenim Bakirleğimi Bozdu Ama Ben İstedim

meraba arkadaşlar ben merve size başımdan geçen küçük bir olayı anlatacağım.2 ay önce oldu. ben 18 yaşında 1.73 boyunda 62 kg kumral bir kızım. o gün okuladan eve geldim kapının önünde erkek ayakkabısı vardı. Sonra zili çaldım. Annem açtı. anneme kim var dedim. mert bizde dedi. mert benim kuzenim. 

çok yakışıklı biridir kuzenim diye demiyorum kaslı 19 yaşında 1.80 boylarında kumral ve yeşil gözlü biridir. kuzenim kaç aydır izmirdeydi. tatilde gelicekti ama bazı nedenlerden dolayı erken gelmiş. neyse kuzenimin yanında gidip hoşgeldin dedim oda hoşbulduk naber dedi bende iyi sen dedim oda idere eder dedi ondan sonra ben hemen üstümü değiştirip geliyorum dedim. bunları konuştuğumuda annem mutfaktaydı o günde annemin günü vardı gidicekti evden. 

neyse ben odama gidip tangamı üstüne taytımı giydim normal sporcu atleti giyip içeri geçtim kuzenim beni görünce gözü döndü. bişeyler oluyordu. siki pantolonunu yırtacaktı. tabi bende azmıştım.ondan sonra annem kapıdan ben gidiyorum dedi. bende tamam anne dedim. evet annem gitmişti kuzenimle evde baş başa kalmıştık. ben artık dayanamıyordum. işte okuldan falan konuştuk. sonra ben sevgilin var mı dedim oda vardıda 1 ay önce ayrıldık dedi. 

oda bana sordu bende yok dedim. ondan sonra bakiremisin diye sordu evet dedim heralde benim kızlığımı o bozucaktı.tv izliyoduk ve mert hiç rahat dumuyordu sonra kuzzenim bana yaklaşmaya başladı. bende rahatsız değildim bu olaydan sonra dudağıma bir öpücük kondurdu boynumu yalamaya başladı kulağıma yaklaşarak senin kızlığını ben boziyimmi dedi. 

tabiki aaaşkım diye bağırdım artık sik beni diye bağırıyordum çok azmıştım amım kabarmıştı sonra memelerimi okşamaya başladı üzerimdeki atleti çıkardı sütyen takmamıştım direk yamuldu göğüslemrime daha sonra öpücükler kondurarak amıma gelmişti taytımı çıkardı tangamın üzerinden okşamaya başladı bu sıradada öpüşüyorduk daha sonra amıma gelerek yalamaya başladı arada parmaklıyordu daha sonra ben defalarca orgazm oldum sıra onun o inanılmaz yarrağına gelmişti heemen pantaolunyla baksırını indirdim başına öpücükler kondurmaya başlamıştım tabi kuzenim kendinden geçmişti başımdan tutarak bastırmaya başlamıştı bi süre onunkinide azdırdıktan sonra beni kanepeye yatırdı amıma yarrağını sürtüyordu ben deli olmuştum offf daha sonra amıma başını soktu ve ileri geri gidip gelmeye başladı ben bağırıyordum.

tabi azmıştım daha sonra amımdan kanlar akmaya başladı ve sonunda kızlığımı bozmuştu kuzenim dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra gidip peçete getirdi sildi daha sonra beni domalttı kulağıma yaklaşarak bana götten verirmisin orospum diye sordu bende evett aşkım hadi sokk diye bağırdım daha sonra götümdende siktikten sonra ağzıma boşaldı. o kadar çoktuki döllerinin yarısı ağzımdan fışkırdı tabi diğer yarısnı da yuttum sonra biraz öpüştükten sonra artık üstümüzü giyindik kuzenim banyo yaptı bende ortalığı ttopladım oturduk tv izledik birlikte annem 1 saat sonra geldi neyseki erken bitirmişisz artık annem evde olmadığı günler kuzenim beni sikiyor :))

2 yorum:

  1. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum yaşım 27 esmer, yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil