26 Mart 2015 Perşembe

Okulda Bağırta Bağırta Siktim Acımadım

Merhaba sevgili cinsellik öykü okuyanlari. Bu olay tamamen gerçektir.   hiç bir asılsız yoktur. Ben lise 4 e gidiyorum 18 yaşındayım   diğer sınıftan bir kız arkadaşım var ve kız çok saf. Hemde cok sexi. Daimî arzuluyordum napsam etsem de siksem diye. Neyse bunun anası hastalandi hastaneye yatirmislar. Evlerinde kimsesi yokmus babasi demiski istediğin bu arkadaşında 1 hafta kal diye. Tesadufe bak ki benim de anne babamgil 1 ayligina köye gittiler.

 Ozaman da ygs sinavi var ben gittim kiza ddedim istersen gel bizde kal hem çalıştiririm seni babangile de bir kiz arkadasinda kaldigini söylersin dedim.   Kiz saf derhal kabul etti. Bu valizini hazirladi geldi bizlere Altinda sexi eşofman var üstünde de t shirt göğüs leri gözüküyor. Derhal dedim derse başlamış olalım   O gelmeden sandalyelerii depoya sakladim 1 adet kaldi. Baktı iskemle yok napcaz dedi gel dedim istersen dizime otur idare edelim yarın alırım dedim. Bu oturdu kucağıma benim yarağım dimdik oldu buda hissetti bişey demedi. Bunu tam sikime bakılırsa ayarladim tam gotunun ortaya geliyodu sikim Dimdikti ben nerdeyse bosalacaktim. 

Derse devam ederken ben bunun seksi bacaklarina el atmaya basladim.   böyle devam etti.   sonra geceleyin bu ben korkuyorum birlikte yatalim mi dedi ben doğal olarak şok oldum hemen olur amma ben çıplak yatarım dedim oda sıkıntı deil dedi. Geldi benim penisi hemen gotune yapıştırdim bişey demedi. Sikimle gotunde git gel yapmaya basladim gezdirmeye basladim. Bu karanliktan felan korkuyo ne desem kabul etcek firsat bu firsat sicak istersen sende menfaat üstünü dedim nasılsa biz kardes gibiyiz dedim bişey olmaz. Tm dedi tabiki o da azmis. Her neyse bu çıkardi ben bosaldim tuvalete gittim geldim. Buna sarildim yarağım gotunde duruyodu. 

Dayanamadim bunun aminda yarağımı gezdirmeye basladim bisey demiyodu heralde hoşuna gidiyodu. Sonrasında içerisine soktum bi ahh sesi geldi. Hoşuna gitmişti çok açık ki Ben artik kuduruyordum kalcalarindan tuttum sikimle aminda git gel yapmaya başladım.   memelerini öpüyor çılgın şeklinde sikiyordum. Artık o geceden sonra her gün sikisir olmuştuk. 

ARTIK o kendi diyordu beni sik diye. Böyle 1 hafta sürekli sikistik. Annesi arada gidiyordu hastaneye bize geliyordu sikiyordum bunu. Gerçekten harika bişey. Siz siz olun saf bir kız görürseniz kardes ayağına yatın sikin direk. Kendinize iyi bakin. Ben tamer. Hikayelerimin devamı gelecek.   bi sonraki Hikayem yengemle dayimin karısı ile yaşadığım hikaye olacak. 

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil