13 Ağustos 2014 Çarşamba

Türbanlı yanan dulu azdırarak hallettim

Slm antepten halil 35 yasinda esmer biriyim oturdugum binanin ust komsumuz aynur ablanin misafiri olan nazli cok tatli beyaz tenli ve kapali biriydi ablasina ev temizligi icin gelmisti aynur abla kocasi yoldaydi soforluk yapitordu evde agir dolap cekmem icin bana yardim et halil dedi cogu zaman isine ben kosardim neyse dolabi cektim oturma gurubunuda pdadan diger tarafa aldik nazli da yardim ederken egilince gogus arasi cok rahat gorunuyordu ben bir ara baktim sonra gozumu ayiramadim dehsetlerdi nazli bakislarimdan anladi ve biraz utanir gibi eliyle kapatmaya calisti ben tebesum edip goz kirptim gulmsedi neyse isim bitti evim alt kattaydi indim bi cay koydum sortumu giyip film izlemeye basladim birazdan kapi caldi kim o deyince ben nazli aynur ablam sigara istedi iki tane dedi kapiyi actim buyur gel vereyim dedim nazli iceri gecti beni suzuyordu nazli sende icermisin dedim sey ablam bekler al gotur bi bahaneyle cik gel burda ic dedim iyi olur dedi ve birazdan geldi yakti bi sigara cay felan derken biraz sohbet ettik dul oldugunu soyledi siz yanlizsiniz deyince hihi oyle dedim cok guzelsin nazli dedim guldu seni opmek istiyorum dedim ses cikarmadi yanastim dudagina yapistim oda karsilik verince altima aldim memelrgini sikip oksadim hosuna gidiyormu dedim kisik sesle cokkk devam et ne olur dedi ustunu cikardim dolgun vucudlu harikaydi meme uclarini hafif isirarak yaliyordum titriyordu amina indim am suyu akmis alev gibiydi dilimi icine surtuyorum ciglik atiyordu gotunun altina yastik koydum ve amini yukari kaldirip yaladim got deligini dilimle dairesel cizipyyaliyorum sen haikasin kimse beni boyle yalamadi ohhh uhh diyerek titriyerk bosaldi hadi erkegim sok bana istiyorum diyo sert sikimi aminin sutuna surtup kafasini soktum cektim immm hadi sok nolur diyo ve sikimi agzina verdim iyice islanmisti artik hazirdim sikimi amina deligine surup bir hamlede gecirdim attigi ciglik fenaydi artik vuruyordum sik beni askim diyo ben nazliyi sikerken altim inliyordu artik bosalcaktim sakin icime degil agzina bosaltim agzi dolle doldu ama domadik yine basladikk biraz dinlendikten sora bu sefer nazli gotume sok cok istiyorum seni dedi bunu daha sora anlatayim

13 yorum:

  1. 5386923689 hakan 30 ankara guven gizlilik saygi ve ask arayan her yastan hanimlar ankara dan sadece arayin sevyeli bi sekilde tanisalim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM ISMIM ISKENDER...05374439447...NUMARAM ONCELIKLE YAKISIKLI SAMPATIK BIRIYIM ISTANBULDAYIM AZGIN VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM CUNKU BENDE AZGINIM YILLARDIR YARAKSIZIM DIYORSAN YADA ESINIZ SEVGILINIZ YARIDA BIRAKIP SIKEMIYORSA AMINIZIN ATESINI ALIRIM DOYA DOYA YARAK YEMENIN ZEVKINI ALIN SAATLECE KOCAMAN YARAK YEMENIN TADINI ALIN INLEYE INLEYE HADI ARAYIN O TADI SIZE VEREYIM GAYLAR ARAMASIN ILGILENMIYORUM BOSUNA

      Sil
    2. Slm ben mete azgin sikiciyim bayanlar arayin tanisalim05358520456

      Sil
    3. SLM BEN İST KAAN 05385815629 TELDE SINIRSIZ VE BİR OKADAR HEYECAN DOLU BİR SEKXLE GIRMEYI ARZLYAN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR ŞİMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜNÇÜYÜ ARZLYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN TANIŞALM VE SINIRSIZ BİR SEKS YASAYALIM

      Sil
    4. Slm ben serkan azmis bayanlar arayin tanisalim 05354777548

      Sil
  2. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizim srktm var yas 38 boy 170 kilo 79 penis 20 santim kalın damarli coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar abla baci aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen ahmaklar salaklar aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  3. Ben volkan istanbul kadikoy 0 553 557 21 95

    YanıtlaSil
  4. SLM ISMIM ISKENDER...05374439447...NUMARAM ONCELIKLE YAKISIKLI SAMPATIK BIRIYIM ISTANBULDAYIM AZGIN VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM CUNKU BENDE AZGINIM YILLARDIR YARAKSIZIM DIYORSAN YADA ESINIZ SEVGILINIZ YARIDA BIRAKIP SIKEMIYORSA AMINIZIN ATESINI ALIRIM DOYA DOYA YARAK YEMENIN ZEVKINI ALIN SAATLECE KOCAMAN YARAK YEMENIN TADINI ALIN INLEYE INLEYE HADI ARAYIN O TADI SIZE VEREYIM GAYLAR ARAMASIN ILGILENMIYORUM BOSUNA

    YanıtlaSil
  5. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. SLM ISMIM ISKENDER...05374439447...NUMARAM ONCELIKLE YAKISIKLI SAMPATIK BIRIYIM ISTANBULDAYIM AZGIN VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM CUNKU BENDE AZGINIM YILLARDIR YARAKSIZIM DIYORSAN YADA ESINIZ SEVGILINIZ YARIDA BIRAKIP SIKEMIYORSA AMINIZIN ATESINI ALIRIM DOYA DOYA YARAK YEMENIN ZEVKINI ALIN SAATLECE KOCAMAN YARAK YEMENIN TADINI ALIN INLEYE INLEYE HADI ARAYIN O TADI SIZE VEREYIM GAYLAR ARAMASIN ILGILENMIYORUM BOSUNA

    YanıtlaSil
  7. 05548336383 sadece tecrube derım adım mutlu olgun bayanlar arasın pısman olmassınız

    YanıtlaSil
  8. Her yaştan bayanlar arayın tanışalım evli dul bkr fark yoktur sdc ciddi olanlar lütfen numaram 05533033875 şehir fark etmez

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil