5 Ocak 2014 Pazar

Karımla metroda sikişmenin zevki

Evet yanlış duymadınız karımla hem de metroda, açık alanda ve gündüz saatlerinde oldukça ateşli bir şekilde sikiştim. Tabii bunu herkes ile sıra beklerken ulu orta yapmadık. Ama herkesi rahatlıkla izleyerek bu sikişi yaptığımızı söyleyebiliriz. Peki, nasıl yaptık? Dilerseniz lafı fazla uzatmadan o gün yaşanan bu farklı ve sıradışı sikiş deneyimimi anlatmaya geçeyim hemen.
Henüz daha yeni evli sayılır bir çiftiz. Evliliğimizin üzerinden 3 ay kadar geçmiş ve neredeyse her gün bol bol ya sikişiyor ya da sevişiyor. Gene bir haftasonu alışveriş merkezine gittik ve her şey orada başladı. Karımla birlikte iç giyim mağazasına girdik ve erotik iç giyim reyonunda bayağı bir hem alışveriş yaptık, hem de fazlası ile azdık. Doğal olarak bunun bir yerde patlaması lazımdı ve benim yarak iyice dikilmişti, gizlemekte zorlanıyordum. Neyse hemen ödememizi yapıp çıktık mağazadan ve alışveriş merkezinden. Hızlı bir şekilde eve gidip sikişmek için metroya doğru yöneldik ama her şey farklı gelişti. Metroda beklerken ben daha beter oldum ve sürtünecek yer arıyorum… Tam bu esnada yan tarafta camlı olan ama dışarıdan gözükmeyen personel alanını gördüm. İçeri de genç biri vardı ve ona bir miktar bahşiş vererek bize yarım saat vermesini söyledim. Hemen odayı kilitledim ve kameraların olmadığını görünce de her yeri cam olan, her yeri gören ama dışarıdan görülmeyen bu özel yerde karımı domalttığım gibi hemen sikmeye başladım.
Çok heyecanlı ve mükemmel bir deneyimdi. Zira bir yandan herkesin tam dibinde gayet azgın bir biçimde sikişiyorsun, diğer yandan herkesi izliyorsun ama kimse seni görmüyor. Bunun da verdiği heyecan ile 25 dakika kadar karımı gayet sert ve ateşli bir biçimde sikerek içimde ki tüm azgınlığı oracıkta attım ve 5 dakika kadar hazırlanarak çıktık odadan. Sanırım daha önce hiç bu denli sikişmemiştim ve bu anı hiç unutmayacağım.

Önceki Hikayemiz: Kocamla İlk Anal Denememiz okumanızı tavsiye ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder